Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 august 2014

Avant le Jour-Rance 1795




Avant le Jour face parte dintr-o serie -Les Etoiles- care are, in general, parfumuri foarte bune, mult mai bune decat cele din seria Imperiala. Din pacate, acest parfum se singularizeaza in serie printr-o uratenie care este dusa spre perfectiune.
Creatoarea a riscat mergand pe o combinatie de note care nu sunt in sinergie. Primele minute ale parfumului sunt de cosmar : mandarina, cu menta si violeta. Nu numai ca menta nu se potriveste cu violeta, dar parfumul este ucigator de opulent, de dulce si de pudrat. Intr-o faza ulterioara, mai blanda, dar tot opulenta, se simte mult iris amestecat cu menta. Dulce ca zaharul. Mirosul cred ca este mai potrivit unui medicament, poate un ulei de tuse, poate o crema pentru imbunatatirea circulatiei periferice sau o frectie pentru dureri reumatice. Interesant este ca mirosul este pudrat, dar parfumul lasa o amprenta foarte uleioasa pe piele.Iasomia nu  o simt, posibil sa fi fost acoperita de menta. Imi dau silinta sa rezist pana la notele de final care, in teorie, ar trebui sa fie pasnice si mai frumoase, dar nu stiu daca sunt in stare de atata eroism. Se pare ca notele de mijloc tin si foarte mult, iar rabdarea mea are limite. Oricum, notele de final nu au cum sa salveze parfumul. Dupa mine, este cel mai urat parfum al casei Rance, un esec total.

Numele parfumului: Avant le Jour
Casa: Rance 1795
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Jeanne Sandra Rance
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, menta de Egipt, violeta
note de mijloc: iasomie, guaiac, iris florentin, cedru de Liban
note finale: tamaie de Yemen, ambra, benzoin, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj foarte mare in prima faza
Persistenta: pare a fi longeviv
Flacon: standardul seriei Les Etoiles
Evaluare : 2/10 


7 comentarii:

  1. Din seria les Etoiles singurul pe care-l stiu este Sur Mon Coeur. Imi place, e frumos, dar imi cam tremura mana sa dau pe el 500 de lei cand cu acesti bani as putea sa-mi iau un Honour de la Amouage si as fi in al noua-lea cer de fericire. Sur Mon Coeur imi pare proaspat, luminos si usor de purtat, poate daca gasesc imi iau un decant, dar pe Honour il iubesc atat de mult ca vreau musai o sticla full. Cat de curand va fi al meu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai sa nu-l iei de la esentedelux. Nu miroase ca cel din Elysee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hopa! Cum asa? Este diferenta intre ele? Bine ca mi-ai spus. De pe esentedelux ma gandeam sa-l cumpar. In Elysee e mai scump. Il au si pe aoro, dar sunt suparata pe ei de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel pe esente de lux miroase a Dsquared She Golden Wood, e foarte dubios. Tine vreo 10 ore, dar este mai opulent, mai dulce, miroase cap coada a un fel de gardenie, fara nuantele si nobletea celui de la Maison Elysee.Nici Amber&Spices de la Pierre Montale nu seamana cu cel din Elysee. Ii lipseste chimenul si dureaza mai putin. Nu miroase rau, dar are doar oud si trandafir. Eu nu stiu cum au achizitonat ei parfumurile astea, dar nu sunt in regula. Pe cel de pe Aoro nu l-am mirosit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nisa nu se prea falsifica, dar Amouage a fost sigur falsificat. Honour si Memoir s-au vandut pe Ebay cu 29 de dolari. Pe Basenotes, un arab spune ca la el acasa, in Arabia cea frumos mirositoare, nu mai stiu exact unde, sunt doua magazine care vand Pierre Montale: unul vinde originale, celalt falsuri. Astea-s riscurile cand un parfum ajunge la celebritate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hai ca m-ai pus pe ganduri... nu stiu ce sa zic. Iti multumesc ca m-ai avertizat. Sunt cateva persoane care au luat Honour de pe esentedelux. Imi pare rau pentru ele! Stiu ca tu aveai un decant, mi-ai dat si mie sa-l testez, dar aveam amandoua nasurile amortite de la parfumurile arabesti de la Marab. Imi aduc aminte ca mi-a placut si atunci. L-am mai testat si in Elysee Victoriei la cateva saptamani dupa intalnirea noastra si atunci a inceput obsesia mea. Sper ca decantul tau nu era dintre cele «diluate».

    RăspundețiȘtergere
  7. Decantul meu este de la Esente de Lux, dar nu l-am mirosit pana acum 3 zile cand am descoperit ca Montale nu era Montale .Abia atunci a aparut ideea sa controlez si Amouage caci stiam ca provine tot de acolo, iar o prietena tocmai isi manifestase indoiala ca cel de la esente de lux ar fi un original. Nu l-am mirosit cand l-am primit pentru ca stiam cum miroase Honour, era putin si am zis sa nu-l irosesc aiurea. Daca ai mirosit decantul meu, te-ai indragostit de ceva care este mai tare decat Amouage, mai dulce, mai putin transparent, care, vreo 2-3 ore, zici ca este Dsquared putin diluat. Daca vrei, ti-l dau, eu sigur nu il voi folosi desi este o copie destul de reusita. Dar nici Honour nu voi mai cumpara ca m-am intoxicat de el tot mirosindu-l si comparandu-l zilele astea .

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.