Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 iunie 2014

Venezia-Laura Biagiotti



Creat de Michel Almairac in 1992, parfumul a fost la un moment dat intrerupt, fiind unanim regretat. In 2011 a aparut o noua varianta, care, judecand dupa note, pare mult simplificata. Nu stiu cat de mult pastreaza din spiritul vechiului parfum, dar ar trebui sa semene cat de cat caci parfumul este semnat de acelasi Michel Almairac impreuna, de aceasta data, cu Lucas Sieuzac.
Din cele de mai sus reiese cu claritate ca nu cunosc varianta initiala si, ca atare, ma voi referi strict la varianta 2011. Parfumul  este bine definit olfactiv, are personalitate. Incepe foarte dens,  bland si dulce. Cam dulce pentru gustul meu si cam lenes. E un miros fructat si mieros. Notele oficiale trec pruna si coacaza in notele de varf, dar mie imi miroase mai mult a caisa coapta. Posibil ca nuanta de caisa sa vina de la osmantus. Se simte si vanilia inca de la inceput. Sincer, nu-mi place inceputul. Are o textura de gem cald de caise, lipicios, cam indigest si usor animalic. Piramida olfactiva imi pare ciudata caci parfumul contopeste notele de varf cu cele de mijloc. Parfumul imi pare inert, lipsit de viata si suprasaturat de dulceata. Nu mai spun ca este sintetic 100%. Eu nu gasesc nici trandafir, nici iasomie in el. N-am mai vazut un asemenea parfum. Miroase la fel de la inceput si pana la sfarsit. Am mai vazut parfumuri liniare, dar  macar in notele de varf, au alt miros. E foarte plictisitor si obositor.  Are si o tona de melancolie in el….Ma copleseste dulceata lui. Nu vad trecut moscul in note si eu cred ca are. Altfel nu putea fi atat de moale si cremos. In plus, are in secundar, un iz de porumb fiert pe care il da adesea moscul de sinteza. Nu stiu ce rasini ar putea sa aiba, poate  balsam de Peru sau Tolu. Cu cat trece vremea, imi pare tot mai dezgustator. Nu-mi provoaca placere, ci greata. As parfuma cu el femelele de elefant ca sa aiba succes la imperechere. Mai bine il lasau intrerupt decat sa produca oroarea asta. Vad ca sunt femei care sunt inspirate de el si ii dedica poezioare, asa ca fiecare ar trebui sa-l incerce pe pielea lui. Oricum nu-i de cumparat orbeste.  Nu stiu, poate pe o bruneta da bine, pe mine miroase infiorator.

Numele parfumului: Venezia
Casa: Laura Biagiotti   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Michel Almairac, Lucas Sieuzac
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: ylang ylang, coacaze, pruna
note de mijloc: osmanthus, iasomie, trandafir,
note finale: vanilie, santal, rasini

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10 


6 comentarii:

  1. Buna ziua.Doresc, daca se poate, sa promovez un producator roman de peste 100 de arome parfumuri din 2005,parfumuri vrac,spray corp parfumat, body mist fructe, after shave si parfumuri ambalate si sigilate.Tel 0766 455 224
    Multumesc pentru aceasta ocazie.
    http://www.el-divino.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Varianta 2011 seamana f bine cu originalul, este o buna reformulare. Mie imi place mult parfumul, nu imi pare dulce de loc si il port cu placere chiar si vara. Chiar ieri l-am pus, cu delicii. Adevarul e insa ca eu iubesc parfumurile oricat de dulci ar fi si ca nu suport deloc parfumurile care evolueaza. Cu cat mai liniare, cu atat mai bine, le prefer asa, fara surprize. Venezia este poetica si melancolica, are un aer teatral, artificial si melodramatic. Cred ca mi se potriveste. Eu sunt genul titirit, pudre, rimel, numai pe tocuri, insa totul combinat cu o claie de par ciufulita de vant asa ca ma aranjeaza stranietatea parfumului :))) Iubesc Venezia cu tot sufletul. Mai da-i o sansa, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e rau de la el, Mihaela. Prin liniaritate si dulceata imi aduce aminte de Casmir. Mie imi plac parfumurile mai dinamice, este drept, dar, daca imi face placere mirosul, accept si din astea liniare. Poate pe tine miroase bine,suntem atat de diferiti...Casmir/Chopard iti place? .

    RăspundețiȘtergere
  4. De la Casmir vomit instant. E greu, mustos, dupa primele clipe apare un miros de transpiratie. Nu imi place deloc, miroase ca un parfum comunist, de tanti rusoaica in comitetul de partid care pune cu osardie muraturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, cam la fel si eu. Atata sila nu cred ca mi-au produs multe parfumuri. Este atat de laudat incat ma crucesc. Era sa-l cumpar orbeste, noroc ca mi s-a oferit un prilej sa-l miros. Si dens si dulce si liniar. Te baga in reanimare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu l-am si cumparat, ii placea mult unei tipe de pe fragrantica si am zis ca stie ea ce spune.... dar asa e cu parfumurile si cu barbatii, fiecare are alte pasiuni, e greu sa/mergi pe mana altcuiva. Casmir e oribil. Punct.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.