Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 iunie 2014

Roses&Chocolate-Mancera

Am probat astazi  pe blotter cateva (vreo 4) dintre parfumurile lui Pierre Mancera. N-am descoperit niciunul care sa-mi placa cat de cat.  Tot azi, am primit un esantion de Roses&Chocolate, parfum produs de aceeasi casa. Nu stiu daca ati gustat si mirosit boabe de cacao uscate, neprelucrate. Au un miros mai dur decat ceea ce cumparam din magazin sub forma de pudra. Mirosul din deschiderea parfumului este foarte opulent si realist, amarui, identic cu al boabelor brute de cacao.
Deci nu va asteptati la o ciocolata fina, nici amaruie, nici cu lapte. Combinarea boabelor de cacao cu citrice si piersici mi se pare o cacofonie olfactiva de exceptie si inegalabila. Miros mai urat nici ca se poate. Este ceva intre carpa de spalat pe jos, nestoarsa,  lasata sa zaca si miros de caine ud. Absolut sinistru ! Pe urma, din mizeria asta apare un trandafir, dar este si asta …vai, mama lui ! E un trandafir dulceag si prafos care drege, totusi,  ceva din parfum pe masura ce se schimba raportul dintre cacao si trandafir in favoarea celui de-al doilea. Eu simt foarte bine si un iz de lavanda, nota care nu este listata de Fragrantica. Este, in schimb, listata o violeta pe care eu nu o simt. Lavanda asta chiar face parfumul asemanator cu Rythm de la Burberry. Parfumul miroase putin si a insecticid. Nu-i pot gasi decat doua intrebuintari : parfum pentru anosmici sau substanta de nimicit tantari, gandaci si alte vietati mici, mai mult sau mai putin daunatoare. Autanul miroase mult mai bine. Pana  azi,  etalonul de uratenie maxima in parfumeria de nisa era pentru mine casa Yosh. As fi nedreapta daca nu as adauga si acest pseudo-gurmand de exceptie. Nu trebuie sa va luati dupa mine. Exista si recenzii elogioase pentru acest parfum si v-as sugera sa cititi una dintre acestea aici. Dar cel mai bine este sa-l probati. Consider aventuroasa cumpararea lui fara testare anterioara.

Numele parfumului: Roses&Chocolate
Casa: Mancera   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator:  Pierre Mancera
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: mandrina, piersica, coacaze negre, bergamota
note de mijloc: ciocolata, trandafir, violeta
note finale: mosc, vanilie , cedru

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: in jur de 5 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 2/10 


2 comentarii:

  1. Din start, combinatia Roses si Chocolate imi da fiori. Descrierea ta imi intareste convingerea de a nu ma apropia de acest parfum. Am avut o sticla de 120 ml de Roses Greedy, cumparat blind. Imi place trandafirul, floarea, si eram in cautarea unui parfum cu rose care sa se potriveasca cu pielea mea. Roses Greedy nu este un floral, este un floral-fruity care incepe ca o bomba, ca o arma chimica. Un singur puf te anesteziaza complet mai bine de o ora. Apoi se mai domolea. L-am purtat doar de doua-trei ori si ciudat, toata lumea facea remarci positive la adresa lui. Am sfarsit prin a-l vinde pe ebay la jumatate de pret.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am probat azi pe Roses Greedy. Nu mi-a placut, dar este frumos fata de cel de sus. Nu-l stiu ca parfumier pe Mancera deloc, dar impresia mea este ca, in dorinta de a fi creativ, sfideaza sinergiile obisnuite. Sigur ca asa poti sa ajungi la creatie, numai ca tot asa poti face monstruozitati parfumate.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.