Pagini

Faceți căutări pe acest blog

30 iunie 2014

Noutatile lunii iunie




Luna asta am fost doar prin parfumeriile cu nisa, am cam neglijat magazinele cu parfumuri mainstream, drept pentru care am trecut azi prin Sephora si Marionnaud. Sunt destul de multe parfumuri noi, le-am probat aproape pe toate pe blotter. Doua mi s-au parut mai bune,  in primul rand Dior Addict EDT, care are note  mult schimbate fata de EDP, este un parfum cu o iasomie foarte gratioasa, scaldata in neroli. Nu are rost sa-l compari cu EDP caci este altceva, este un parfum de zi , lejer, usor de purtat, incarcat de feminitate. Al doilea care mi-a atras atentia este Eau My Gold de la Paco Rabanne. Nu miroase rau, dar notele de deschidere pe care le-am surprins eu pe blotter imi seamana cam tare cu Black Orchid de la Tom Ford desi notele celor doua parfumuri nu prea seamana pe hartie. Lipseste insa trufa, motiv pentru care s-ar putea sa placa mai mult. In Marionnaud vad ca au adus de curand Paris de la Yves Saint Laurent care, in ultimii ani, a fost foarte greu de gasit. Cele care il iubesc pe Songes de la Annick Goutal s-ar putea sa-l placa caci este floralul floralelor, aproape intoxicant si foarte dulce, usor retro, dar purtabil  de catre cele care iubesc genul. Din extrema opusa, adica parfumuri dezastruoase am cel putin doua . Primul este Light Blue/Escape to Panarea de la Dolce&Gabbana, parfum care nu stiu de ce este dat ca floral-fructat. Este o chimie infioratoare, care are  o ciocolata alba oribila si Iso E Super. Ciocolata nu este trecuta in note, dar recunosc cu usurinta ingredientul caci il am si eu in dotare si este de nefolosit. Parfumul este foarte dulce , iar mirosul iti da peste cap bila. Gucci Flora Generous Violet este la fel de urat ca si restul din seria Flora. O violeta spalacita si trista amestecata cu note de piele. Trussardi /A Way for Her este un oriental-floral slabut, apos si foarte chimic. Miroase a parfum ieftin. Lagerfeld For Her EDP nu e chiar rau, as vrea sa-l testez pe piele, are o combinatie reusita de frangipani cu magnolia. Carolina Herrera Surf for Her este un parfum tineresc, de vacanta, cu note acvatice. Chimie 100/%. Anna de la Blumarine este un floral apos banal. A mai aparut Jour pour Femme de la Hugo Boss, dar pe asta nu l-am probat caci am o aversiune fata de parfumurile acestui brand. Totul a fost probat superficial, pe blotter. Angel Eau Sucree de la Therry Mugler nu a venit inca, dar se pare ca va sosi la sfarsitul lui iulie. Despre varianta Shalimar Souffle de Parfum nimeni nu stie absolut nimic, s-ar putea sa ne sara randul la el.

3 comentarii:

  1. Eu abia astept sa testez My Burberry al lui Kurkdjian. Sper sa nu ma dezamageasca. Nu mai e mult pana in septembrie cand o sa apara pe piata. Sigur va ajunge si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Burberry au ajuns cam toate. De la Guerlain n-am vazut deloc in Sephora flankerele vanilate ale lui Shalimar, asa ca este foarte probabil sa nu-l aduca pe cel albastru. Vedem

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine nu da bine nici originalul si nici flankererele, iar dintre vanilate doar unul am probat si aceeasi poveste. Nici el nu ma vrea si nici mie nu-mi place. Poate cel albastru o fi altceva.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.