Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 iunie 2014

Magie Noire-Lancome




Magie Noire a fost un parfum iconic al anilor 80’. Din pacate, nu-mi mai amintesc varianta originala, m-am intalnit rar cu el caci a fost in voga intr-o perioada de trista amintire pentru Romania, in care nu gaseam nici macar sampon si sapun, darmite parfumuri frantuzesti.
Comentariile de pe forumuri mai mult te incurca decat te ajuta pentru ca unii descriu varianta vintage, altii versiunea moderna. Asa cum arata el azi, este un parfum desuet si de nepurtat, foarte retro. Din lista imensa de note nu trebuie sa te astepti sa regasesti ceva in parfum. Am un esantion modern de EDT. Miroase cap-coada la fel, un miros puternic si greu,  dominat de  note animalice. Imi este imposibil sa disting vreo floare. Doar mosc, zibeta, oarece condimente. Este un parfum murdar si respingator pentru mine. Sunt momente in care miroase nitel a urina. Nu va lasati amagiti de comentariile care va povestesc despre un parfum magic si misterios caci va cheltuiti banii degeaba. Descrierile astea sunt facute fie de femei foarte batrane, care au ramas cu gusturile anilor 80, fie se refera la varianta vintage a parfumului. Este mai bine sa uitati ca exista.

Numele parfumului: Magie Noir
Casa: Lancome   
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1978
Creator:  Gerard Goupy
Gen:  feminin
Descriere oficiala (ma indoiesc ca varianta actuala contine aceste note):
note de varf: frunze de coacaz, zmeura, zambila, bergamota, galbanum, trandafir
note de mijloc: miere, tuberoza, iris, iasomie, ylang ylang, lacramioara, narcisa, cedru
note finale: condimente, santal, ambra, patchouli, mosc, zibeta, muschi de stejar, vetiver, tamaie, smirna

Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10 




2 comentarii:

  1. Nu stiu daca s-a schimbat parfumul sau gusturile mele, dar in studentie am iubit Magie Noire si l-am gasit elegant, un parfum misterios si senzual, de lady mereu pusa la punct. Astazi mi se pare oribil. Debutul e interesant, cu un trandafir paciulos, dar dupa ce se indulceste prea tare si vin notele animalice e oroare pura.... nu stiu cine l-ar mai purta, eu in niciun caz. Ar trebui eliminat de pe rafturi, mai mult polueaza olfactiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca nici nostalgicii nu mai cumpara licoarea astea. Eu nu mai am mirosul lui in cap. Stiu ca mama il asocia cu iarna si blanita, e singura mea amintire despre el.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.