Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 iunie 2014

Flowers-Gilles Cantuel



N-am auzit in viata mea de brandul asta. E frantuzesc, dar , dupa cum miroase, cred ca e genul de parfum care se vinde prin supermarket-uri. Am comandat din greseala un esantion caci nu aveam nicio curiozitate legata de el. Mai interesant decat parfumul este flaconul cu o constructie bigumatica, care sugereaza un parfum fresh, de vara, cu nuante acvatice. N-am prea inteles de ce flaconul este cand verde, cand albastru.
Acu, dupa ce l-am mirosit, ma intreb de ce oare se numeste Flowers caci mi-e greu sa denisez vreo floare din lumea reala in acest parfum. Notele oficiale chiar pot fi uitate caci lipsesc si florile si fructele. Este un parfum ieftin de sinteza, care se vrea curat. E destul de dulce, cu o tenta acvatica, dar cu un miros ca de fixativ. Miroase de toata jena, siaj nu are, nu-i de cumparat desi cred ca este super ieftin. Daca pune cineva 10 lei peste el, iau leii, dar nu si parfumul.

Numele parfumului: Flowers
Casa: Gilles Cantuel                 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2000
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: coacaze negre, portocala, iedera, para, bergamota
note de mijloc: crin, pruna, iasomie, piersica
note finale: iris, ambra, mosc, muschi de stejar

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  2/10 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.