Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 iunie 2014

Flora Nymphea/Aqua Allegoria-Guerlain




Seria Aqua Allegoria de la Guerlain  are  peste 30 de parfumuri. In general, sunt parfumuri placute, usoare, pentru anotimpurile calde. Eu am 3 sau 4 dintre ele, imi plac, le pot purta, dar niciunul nu a devenit o dragoste mare. Nu stiu care o fi mai bun din serie si cred ca nimeni nu le-a incercat pe toate ca sa poata face o ierarhizare, fie ea si subiectiva. Flora Nymphea se incadreaza bine in serie, este un parfum placut, dar nu este ceea ce ma asteptam sa fie. Sunt comentarii care vorbesc despre el ca fiind un parfum foarte gratios, chiar un parfum de zane. Mie nu imi pare chiar asa.
Este un parfum neasteptat de dens, cu note verzi pregnante. Sunt 3 note care definesc parfumul : neroli, liliacul si mierea.  Toata lumea simte liliacul si-l gaseste reusit. Eu, daca nu as fi citit lista oficiala, cred ca si azi m-as fi intrebat ce contine parfumul asta. Liliacul este amestecat cu neroli si isi pierde din caracteristicile olfactive. Din amestec iese o combinatie dulce-acrisoara in care se simte neroli, dar care are un usor miros de piele intoarsa. Nu prea simt liliacul. Foarte gratioasa nu-mi pare combinatia caci este densa. Eu consider gratioase parfumurile eterice, foarte aerisite. Mai mult, parfumul are mosc. Moscul nu prea confera gratie. In cazul de fata, ca in mai toate cazurile, da o textura usor cremoasa parfumului. Parfumul este liniar si as zice ca este unul casual, de primavara. Nu ma prea omor dupa parfumurile cu miros de piele, probabil acesta este motivul pentru care nu-l gasesc printre cele mai bune din serie. Totusi, cred ca merita a fi incercat caci vad ca este agreeat de multa lume si gusturile sunt foarte diferite.

Numele parfumului: Flora Nymphea
Casa: Guerlain   
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2010
Creator:  Thierry Wasser
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: note verzi, coacaze rosii
note de mijloc: neroli, liliac, miere
note finale: mosc, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: standardul seriei
Evaluare : 6,50/10 


9 comentarii:

  1. Eu il port cu placere, chiar saptamana asta l-am purtat aproape 3 zile la rand, ceea ce se intampla foarte rar. Am avut si noroc cu vremea ploioasa si mohorata. In Flora Nymphea eu simt decat piele intoarsa si muuulta miere. Nu simt deloc liliac. Parca aduca cumva cu Elie Saab Le parfum. Chiar le-am testat pe ambele in paralel in parfumerie si mi-a placut mai mult Flora Nymphea. Nici eu nu am facut o pasiune pentru el, dar cam in ultimele 4 luni am consumat 25/75ml. Sunt parfumuri pe care le am si le iubesc, dar timp de un an nu am consumat atat din ele. Am observat ca imi cam place nota de pielarie, dar in cantitati mici. Am testat zilele trecute la Elysee ultimul parfum de la Amouage si nu prea mi-a placut. Am avut impresia ca sunt intr-un magazin de pantofi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am probat inca ultimul Amouage. Banuiesc ca despre cel rosu este vorba.
    La Flora Nymphea m-au apucat dracii. Niciodata nu mi s-a intamplat sa termin un esantion la testare. L-am testat de vreo 4 ori ca sa simt liliacul. Mai toata lumea il simte, iar eu nu! Din povestile fragrantine reiesea ca este nota dominanta, lesne de perceput. Nu mai spun ca-mi si place liliacul si n-am niciun parfum in care sa fie nota proeminenta. As vrea unul, dar nu vreau sa fie soliflor ca m-as plictisi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, cel rosu, Journey. Desi nu are nota de pielarie listata, eu o simt. Probabil miere amestecata cu tutun sau altceva imi dau senzatia asta.
    La fel si cu Flora Nymphea. Nu are pielarie in notele listate, dar eu simt.
    In privinta unui parfum frumos cu liliac nu stiu ce-as putea sa-ti spun. Dintre cele pe care eu le am, unul pe care-l iubesc si nu este soliflor este Champs-Elysees. Stiu ca-l ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am testay cu sperante mari, pt ca eu ador mierea! Din pacate, simt numai liliac.... Daca ma scarbeste total un mios floral, atunci pe locul 1 e liliacul, dupa care galopeaza tuberoza, la brat cu lacramioarele Astea trei ma oripileaza pur si simplu. Nu imi place liliacul nici in natura, mi se pare de-a dreptul gretos... In F N liliacul e odios, mierea nu se simte, pielea nici atat. Cred ca nasul meu oblitereaza tot din pricina lui. Imi cer scuze daca sunteti iubitoare de liliac. Din seria AA am iubit varianta cu anason, Anisia Bella, acum dicontinuat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Singura floare care nu-mi place in parfumuri este narcisa. Poate asta este si motivul pentru care nu pot sa ma lipesc de niciun Caron. Nu stiu, dar da parfumuri foarte grele. Floarea reala, cu miros cu tot, imi place.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie, cu exceptia iasomiei, florile albe imi plac enorm in natura si ma scarbosesc de-mi vine rau in parfumuri. Am in gradina crini, tuberoze, lacramioare, cultiv gardenia, iubesc mirosul florii lor insa nu vreau sa miros asa cu niciun chip, imi fac rau parfumurile cu accent evident pe ele. Cu iasomia e pe dos, imi place in parfumuri, imi face rau in natura. Floarea natuala e indolica rau. In Alien, de ex, imi place enorm.

    Singura floare pe care o prizez egal si natur si in parfumuri e trandafirul. E probabil floarea mea favorita si imi plac enorm Very Irresistible, Rose Abolue Yves Rocher, Stella, Rose Anonyme Atelier Cologne. E urat rau trandafirul din Lutens Sa majeste la rose, Goutal Ce soir ou jamais (aici trandafirul se preschimba in transpiratie statuta)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi se pare foarte urat cel din Fille de Berlin de la Lutens. Este atat de infantil si bombonat, parca ar fi o acadea. Pe cel din Sa Majeste La Rose nu-l mai tin minte, deci, probabil, nu mi-a zis mare lucru. Pe Glow cum l-ai aprecia? Il cunosti? E acolo un trandafir simplu si inocent, nu e chiar rau, dar imi pare prea adolescentin sau de vise frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, mie parfumurile sapunoase nu imi plac deloc. Glow imi miroase a sapun de casa cu ceva adaugat peste, nu simt niciun trandafir. Nu imi spune nimic parfumu, ca de altfel toate parfumurile jlo. Singurul sapunos placut este Infusion d'homme pe care intr-o buna zi o sa mi-l cumpar pt vara. Este genial! Dar deocamdata eu vand ce am adunat si o sa/mai cumpar parfum doar dupa ce ajung sub 20 sticle. Ma gandesc sa dezvolt o obsesie nesanatoasa pt rochii si pantofi, parfum am, am calculat, pt 6 ani, asa ca as vrea sa avansez un pic la capitolul garderoba si imagine publica :))))).

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, este foarte sapunos. Chiar miroase identic cu un sapun roz de trandafiri de pe vremea comunismului. Cand eram copil il detestam caci ma usturau ochii de la el foarte tare si mi-a ramas in memorie. Mama nu-l cumpara, dar te intalneai cu el prin hoteluri si moteluri, pe la toaletele publice. Cand am mirosit prima data Glow , imediat mi-am adus aminte de el.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.