Pagini

Faceți căutări pe acest blog

4 mai 2014

Transat-Yves Rocher



Nimic nou sub soare. Transat, desi nu miroase rau,  nu reuseste sa depaseasca banalitatea, mirosind ca zeci de alte parfumuri masculine mainstream de pe piata.
Este un parfum proaspat, curat, dar foarte sarat. De fapt este un amestec ingrat de dulce cu sarat. Incepe cu rozmarin si continua cu note acvatice. Nu-mi pare a avea vreun ingredient natural, nici macar rozmarinul. Are un moment cand , in notele de mijloc, este cam dulce, ulterior isi mai pierde din dulceata.  Compozitia este cam incetosata si saraca, lipsita de fermitate. Eu nu gasesc in el nici valuri inspumate, nici vant, cum il caracterizeaza unii. Dimpotriva, este un parfum calm, fara zbucium si cam plictisitor. Doar sarea imi sugereaza oceanul, dar el seamana cu o balta nemiscata.E usor de purtat si de tolerat de cei din jur, dar nu-ti ofera mari bucurii. Un miros de duzina, nu l-as cumpara de as fi barbat.

Numele parfumului: Transat
Casa: Yves Rocher       
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2005
Creator: 
Gen:  masculin
Descriere oficiala:
note de varf: rozmarin
note de mijloc: note acvatice
note finale: ambra, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: in jur de 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 5/10 


2 comentarii:

  1. Nici mie nu mi-a placut Transat. Dintre cele masculine cel mai mult imi place Hoggar. Restul sunt cam banale.

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am prea probat masculinele, Amira.Interesul meu pentru parfumuri masculine este mic caci am un sot anosmic. Doar tata este este devorator de parfumuri in familia mea, cred ca de la el mi se trage si mie interesul pentru parfumuri.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.