Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 mai 2014

Mai in parfumerii

O zi fara ploaie in Bucuresti, mult prea frumoasa ca sa-mi refuz un drum pe jos de la slujba inspre casa. Am intrat, desigur, si la Sephora si Marrionaud. Nu sunt multe noutati. Am vrut sa reprobez Panthere de la Cartier si pe piele. Asta pentru ca am vazut ceva comentarii pozitive, iar eu l-am gasit urat pe blotter, foarte strident si vulgar, dar am uitat de pantera caci mi-au cazut ochii pe un flacon de Calyx, care nici macar nu era semnalizat ca noutate. Ce am probat?




Calyx -este un parfum vechi al casei Prescriptives care a fost relansat acum sub obladuirea lui Clinique. Cand ma gandesc ca am vrut sa cumpar acest parfum orbeste acum un an, nu pot decat sa ma felicit ca nu am facut-o. Rareori am vazut un parfum mai urat, este antiparfum. Incepe cu un miros asasin de insecticid, plosnite si lacramioara.  Are apoi vreo 10 minute de gratie cand miroase a lacramioara, chestie care te face sa crezi ca va intra pe o pista buna. Numai ca lacramioara asta devine cremoasa si capata un miros de fan, amestecat cu seva de plante si porumb fiert. Oribil! Cica ar avea aceleasi note ca si Calyx Prescriptives, spun unii. Altii afirma ca parfumul e schimbat. Nu stiu, dar e urat tare.


Omnia Indian Garnet-Bvlgari. Pe asta l-am pus doar pe blotter. E ca ceaiurile obisnuite Bvulgari, dar ceva mai intens, cu un miros transparent de citrice si flori. Mi s-a parut tineresc, placut pentru anotimpul cald. Vreau sa-l probez si pe piele. Este semnat de Alberto Morillas.



Velvet Orchid-Tom Ford- e aparut mai demult, dar eu abia azi l-am probat pe piele. Este mai decadent decat Black Orchid, interesant, senzual, dar foarte asemanator. Are in plus o doza consistenta de balsam de Peru. Daca ai Black Orchid nu cred ca mai merita sa-l cumperi. Daca nu ti-a placut Black Orchid, nici asta nu iti va placea cu siguranta.



Club-Azzaro. E aparut in 2013, dar eu nu l-am vazut pana astazi. Are note interesante de fructul pasiunii si rodie, peste care se aseaza un praf de vanilie. Nu miroase rau, dar este efemer, nu cred ca merita sa fie cumparat.






Aveam o incheietura libera si m-a pus necuratu' sa incerc Samsara EDT. Dupa experienta cu EDP, nu am mai indraznit niciodata sa probez EDT. Este o varianta mult mai usoara decat EDP, dar imi evoca o glastra cu crini scuturati si alte flori fanate, un catafalc si multa tristete. EDP m-a sufocat, dar nu mi-a creat imaginea asta. Mi se pare de-a dreptul sinistru parfumul. Nu as pune chestia asta pe mine nici sa ma tai. Mi-a stricat ziua asta superba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.