Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 mai 2014

Isles Lointaines-Keiko Mecheri



Nu stiu cu ce imi seamana parfumul asta, dar imi pare tare cunoscut. Lumea zice ca seamana cu Pure Poison, dar eu nu mai stiu cum miroase Pure Poison.
Are un inceput frumos, o gardenie proaspata si foarte feminina. Ulterior imi pare cam chimic mirosul, banuiesc ca substanta de sinteza folosita pentru migdala este vinovata. Parfumul devine foarte moale si cremos. Nu stiu, dar imi pare ca am de-a face cu o crema sau cu o lotiune de corp, nu cu un parfum. Nu reusesc sa disting nici trandafirul, nici tuberoza si nici sa-l asociez cu o insula exotica. Asta pentru ca nu simt natura in el. Are ceva din stilul lui Visa, adica te surprinde cu un miros frumos la inceput, apoi devine liniar, lenes  si cremos. Nu e urat, dar nu ma emotioneaza si nu mi se pare a avea personalitate bine conturata. Nici Visa nu pot sa spun ca-mi place, dar are mai multa personalitate si un inceput exceptional de frumos. Nu l-as cumpara (e si scump), dar as putea sa-l port daca mi-ar veni cadou. Cel mai tare ma deranjeaza migdala de sinteza. Daca l-as fi mirosit fara sa stiu ce este, as fi zis ca este un parfum mainstream. Regret, dar nu miroase nici a nisa, nici a 590 de lei. Dar, daca ma deranjeaza ceva la parfumurile lui Keiko Mecheri, acela este flaconul. Nu am vazut flacon mai sinistru, este de-a dreptul funerar. N-am niciun parfum Keiko Mecheri si ,daca imi va placea vreunul, voi cumpara un decant.  O spune cineva care nu prea agreeaza ideea de decant. Cred ca flacoanele ma fac sa nu am nici curiozitati fata de acest brand. Tot ce am probat, am probat pentru ca am primit esantioane.

Numele parfumului: Isles Lointaines
Casa: Keiko Mecheri    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2010
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: gardenie, migdale
note de mijloc: iasomie, tiara, tuberoza, trandafir
note finale: benzoin, vanilie, ambra.

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 5-6 ore
Flacon: standardul casei,vezi fotografia
Evaluare : 7/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.