Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 mai 2014

Dahlia Noir L'Eau-Givemchy


Dupa doua editii de Dahlia Noir, nu m-am mai obosit sa mai probez si varianta LEau aparuta in 2013, dar am primit o miniatura cadou. Daca nu as fi vazut numele parfumului pe flacon, as fi spus ca este un parfum masculin caci, desi are un trandafir in notele de mijloc, parfumul , in intregul lui, este masculin. Este un parfum foarte verde, dar un verde bland, neagresiv.
Incepe usor amarui, cu citrice, seva verde  si neroli. Este plin de substante de sinteza  minune , din cele care se pun la parfumurile masculine. Pana si trandafirul din inima parfumului, foarte discret,  este verde. Un verde de pajiste moale, putin cremos de la mosc. Parfumul este de un calm desavarsit, lenes, dar tonic. Patchouli nu prea simt,  finalul imi pare dominat de cedru. Este pentru femeile care fura adesea parfum de la jumatatile lor. Are si o longevitate neobisnuita, tipica parfumurilor masculine, datorata produselor de sinteza. Dureaza vreo 8 ore, daca nu chiar mai mult. E un parfum de vara, de iesit la iarba verde, de croaziera. Il pot folosi, fara grija ca ar putea fi ridicoli, si barbatii. Numele parfumului este aiurea total. De ce Dahlia ? De ce Noir ?




Numele parfumului: Dahlia Noir L'Eau
Casa: Givenchy  
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2013
Creator:  Francois Demachy
Gen: declarat feminin/ in fapt unisex
Descriere oficiala:
note de varf: citrice, neroli
note de mijloc: trandafir
note finale: cedru, patchouli, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret, cu siaj redus
Persistenta: minim 8 ore
Flacon: paralelipipedic, din cristal transparent, cu buson alb
Evaluare : 7/10 


3 comentarii:

  1. Mie nu imi place deloc parfumul asta si, in general, gasesc linia Dahlia ca fiind un praf comun si rece. L'eau mi-a mirosit a apa statuta de flori, intr-o glastra uitata pe pervaz... mitosul acela de tulpini macerate, groaznic. Adio, Givenchy, esti pe un drum gresit rau de tot....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place destul de mult Dahlia Noir L'eau. Ma asteptam sa fie pe gustul meu, caci ador parfumurile verzi si cu tenta masculina. De asemenea, ador si Dahlia Noir, pe care il am in colectie. Dar, desi L'eau se incadreaza in categoria parfumurilor pe care eu le prefer, parca totusi, nu l-as cumpara. E frumos, dar nu suficient incat sa il aleg tocmai pe el din lista mea de dorinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-as zice ca vreuna dintre variantele Dahlia Noir ar merita sa faci economii ca s-o cumperi. Pentru mine sunt doar purtabile. Eu le-am zis pas la toate. Ma entuziasmez din ce in ce mai greu caci nu sunt in criza de parfumuri. Cand spui ca "imi place destul de mult" intrezaresc oarece rezerve. Eu zic ca trebuie sa te indragostesti foarte tare ca sa cumperi, sa simti ca nu poti sa-ti refuzi parfumul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.