Pagini

Faceți căutări pe acest blog

5 mai 2014

Aoro-Miss Dior Eau de Toilette Originale



Azi am avut o surpriza foarte neplacuta. Am primit un mic decant de Miss Dior EDT, dar, fara sa stiu ca-l voi primi, am comandat un esantion de 1 ml de pe Aoro in ideea de a cumpara un parfum intreg ulterior. Voiam sa ma asigur ca este aceeasi varianta. Azi le-am probat in paralel. Ce este in esantionul (decant de fapt) de la Aoro este un fel de apa chioara care nu are nimic de-a face cu parfumul. Este un fals care nu are nici macar 30% din intensitatea parfumului original. Daca la inceput parfumurile seamana destul de bine, dupa 15 minute cel de la Aoro se transforma intr-un miros confuz in care nu poti recunoaste nicio nota. Cel original este inca la faza galbanum, iar asta aproape ca nu mai miroase. Cel original este usor galbui la culoare, cel de pe Aoro este incolor. Chestia asta ma face sa-mi pierd increderea in Aoro, asta este grav. Eu am aparat Aoro si pe blog si pe Fragrantica, o stiti foarte bine. Nu-mi sta in caracter sa denigrez un magazin serios. Pana acum nu mi s-a mai intamplat desi am cumparat de multe ori de la ei in ultimul timp.  Parfum vechi nu poate sa fie caci notele de varf, adica cele mai volatile si care se pierd primele, sunt foarte aproape de cele reale. Apoi varianta asta a iesit in 2011, nu avea timp sa se degradeze chiar de ar fi fost facut in 2011. Parfumurile Dior si Chanel sunt cel mai des falsificate, mai bine le cumparam din Sephora .

4 comentarii:

  1. Imi pare tare rau sa aud asta... Poate ca cel de pe Aoro nu este varianta L Original, eu am vazut pe Fragrantica parca inca o varianta de Miss Dior EDT, poate e acesta
    http://www.fragrantica.ro/parfum/Dior/Miss-Dior-223.html
    Ori, tu ai zis despre acesta:
    http://www.fragrantica.ro/parfum/Dior/Miss-Dior-Eau-de-Toilette-Originale-23282.html
    Nu cred ca este aceeasi varianta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. E ingrijorator ceea ce ai povestit, Hertha. Si eu consideram aoro un magazin serios si chiar m-am bucurat ca au o oferta asa variata de mostre si decanturi. Inseamna ca si eu, la randul meu, e foarte posibil sa nu fi testat parfumurile originale si asa am ratat ocazia sa descopar unele parfumuri frumoase...hmmm

    RăspundețiȘtergere
  3. Varianta prima nu se mai gaseste, Maria. E varianta din fotografia pusa de mine, dar cei de la Aoro au trecut notele gresit la descrierea parfumului, le-au luat de la varianta 1947. Adica au fotografia parfumului din 2011 si notele parfumului din 1947.Tocmai asta m-a intrigat si de aia am cumparat esantionul, altfel luam direct parfumul caci il cunosteam. Eu nu voiam varianta aia cu 100 de note. EDT 2011 Originale are doar galbanum, iasomie si patchouli. Pe asta l-au denumit Originale ca sa nu se confunde cu actualul Miss Dior care, in fapt, este fostul Miss Dior Cherie de pe vremuri usor schimbat .Bine, si cei de la Dior au reusit sa bulibaseasca parfumul asta de asa maniera ca acum nici nu mai stii ce cumperi. Degeaba ii spun Originale caci nu seamana cu originalul , e o varianta moderna, minimalista.
    Mai este posibilitatea sa fie un lot prost de Miss Dior si Aoro sa nu aiba vina. In ceea ce am eu in esantion nici nu se simte iasomia. Daca au folosit iasomie naturala, chiar daca sursa este aceeasi (si planta si tehnologia de distilare), ea poate sa mirose diferit de la un an la altul. Dar asa diferenta mare eu nu am mai intalnit. E si diferenta de dulceata. Parfumul initial tre sa fie aspru si sec, iar pe parcurs se indulceste. Asta de la Aoro nu se indulceste deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am patit si eu o chestie urata cu Aoro, al caror client fidel am fost vreme de cativa ani. Am comandat o mostra de Opium EDP fiindca voiam sa-l fac cadou unei colege si m-am gandit ca e mai bine sa-l testeze inainte, poate nu-i va placea. Eu aveam pe undeva o sticluta de Opium EDP reformulat, nefolosit de ani de zile,dar nu l-am mai gasit (m-am mutat , am doua locuinte, nu mai stiu unde naiba imi pun lucrurile).
    Mostra pe care am primit-o de la Aoro nu are ABSOLUT nici o legatura cu Opium. E ceva floral-fresh de duzina, m-am uitat de doua ori pe eticheta si pana la urma am conchis ca au gresit cand au facut decantul, altfel nu-mi explic. Mi-a ridicat insa un mare semn de intrebare.
    Intre timp, am gasit si sticla mea veche de Opium, am comparat mirosurile, sunt doua filme diferite!! Nu stiu, dar m-am cam potolit in a cumpara ceva de pe Aoro, desi am zeci de parfumuri luate de la ei de-a lungul vremii si n-am avut niciodata banuieli. E drept, nu mi-am luat nimic peste 50 ml. Chiar nu stiu ce sa mai cred!
    Deocamdata, am migrat spre esentedelux.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.