Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 aprilie 2014

Vanille Noire-Yves Rocher



Asemanarea  acestui parfum cu Hypnotic Poison, adesea invocata pe Fragrantica (varianta in lb. romana), mi se pare o gluma sau o blasfemie, caci alta asemanare decat aceea ca au ambele vanilie nu exista. Hypnotic Poison este un parfum complex, cu mult mai multe note si nuante.
Speram ca fie o vanilie buna caci parfumul este semnat de Jean Cavallier, dar nu prea imi place. Este, initial, o vanilie dulce, foarte lemnoasa. Ce ma intriga la ea este un miros secundar murdar, pe care imi este cam greu sa-l definesc, parca ar fi un amestec de frunze usor mucegaite si par de capra, ambele umede. Este posibil sa provina din amestecul vaniliei cu cedrul, nu pot sa-mi da seama. Pe parcurs nu se intampla mare lucru, doar ca se pierde din dulceata. Nu simt nici mandarine, nici neroli. Ar fi fost bine sa le aiba, poate mai animau putin parfumul. E un parfum plat si lesinat, lipsit total de sarm si poezie. Mie nu-mi spune absolut nimic. Dupa ce se mai pierde mirosul de par de capra,  desi parfumul este foarte auster, parca este mai decorativ. Cred ca poate fi purtat si de barbati caci este sec si lemnos. Nu e cea mai proasta vanilie din lume, stiu altele si mai proaste. Ingredientele nu sunt rele, acesta ar fi un plus. Nici macar nu este un parfum prea ieftin, costa, totusi, 135 de lei, dar nu-i prea merita. Ma bucur insa caci mi-am satisfacut o curiozitate. Nu sfatuiesc pe nimeni sa-l cumpere cu gandul ca va avea o sora mai ieftina de otrava hipnotica. Drumul spre hipnoza este mult mai complicat si interesant. Dar, poate, unii se lasa mai usor hipnotizati.

Numele parfumului: Vanille Noire
Casa: Yves Rocher       
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2010
Creator:  Jean Cavallier
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, neroli
note de mijloc: vanilie, mimoza
note finale: cedru

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 5/10

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.