Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 aprilie 2014

Tendre Jasmin-Yves Rocher




Parfumul face parte din seria Secret dEssences si imi pare cel mai reusit din serie. Este un soliflor, dedicat in exclusivitate iasomiei. Este o iasomie foarte citrica in primele momente, unii o vor gasi, probabil, prea ascutita. Mie imi place caci are multa naturalete, iar citricele anihileaza mirosul usor indolic al iasomiei. E o iasomie tanara, expansiva, guresa, umeda de la ploaie, curata, plina de inocenta. Cu siguranta are si note verzi care miros a seva de planta adevarata. Imi place realismul parfumului si cred ca e minunat pentru primavara. Ca sa-l iubesti, trebuie sa-ti placa, insa, iasomia. In notele de mijloc apare si mimoza, iar parfumul se mai rotunjeste, se mai cuminteste  si se indulceste. Daca in prima faza era zburdalnic, acum devine feminin si gratios. Are multa lumina si transparenta si este incarcat de energii pozitive. Este minimalist, simplu, dar decorativ mai ales pentru o fata sau femeie tanara. Notele finale chiar sunt foarte tandre. Nu stiu de ce se spune ca nu este longeviv caci dureaza sigur cel putin 6 ore. Eu, oricum, nu alerg dupa parfumuri longevive caci stiu bine ca longevitatea inseamna multa chimie. Apoi o femeie are intotdeauna un flaconas cu parfum in geanta si o mica trusa pentru retusarea machiajului. Sunt insensibila la performante de peste 12 ore ale unor  parfumuri caci mi se intampla sa mai fac si dus.  E un parfum frumos, potrivit pentru femeile care adora natura si minunile ei si-si baga nasul in fiecare floare.

Numele parfumului: Tendre Jasmin
Casa: Yves Rocher       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator:  Jacques Cavallier
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, lamaie, iasomie
note de mijloc: mimoza, iasomie
note finale: iasomie

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: minim 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7,50/10


2 comentarii:

  1. Dupa o asemenea descriere, este musai sa il incerc si eu. Momentan folosesc The Vert, cumparat in urma cu vre-o 4-5 ani si imi place foarte mult ca parfum de zi, pacat ca nu are persistenta prea buna. Am incercat Naturelo de la ei, imi place foarte mult, dar nu imi dau seama ce persistenta are. Am vazut ca nu apare in descrierile dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.