Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 aprilie 2014

So Elixir-Yves Rocher



So Elixir a fost asemanat cu foarte multe parfumuri, toate de soi. Regret ca ca l-am probat tot cu servetelul parfumat si, probabil, imi scapa tot felul de nuante.
Inceputul este surprinzator de frumos, fiind o combinatie de bergamota cu patchouli moale si dulce. In cateva clipe apare iasomia care este una cuminte si cremoasa. Acesta este momentul in care, intr-adevar, So Elixir seamana binisor cu Coco Mademoiselle. Dulceata i se diminueaza, dar este foarte feminin si finut. Ulterior eu nu mai simt decat un trandafir foarte bland amestecat cu foarte putin patchouli si tamaie. E mai mult o boare decat un parfum in faza asta.  Pana aici nu e rau deloc parfumul, dar in jumatate de ora isi pierde intensitatea, siajul si devine ceva confuz cu miros de substante de sinteza. Sper sa-l pot proba cu alta ocazie  mai bine caci nu prea m-am lamurit. Oricum, nu-mi pare sa aiba concentratie de EDP cum se pretinde.

Revenire: 2 mai 2014

Am primit un mic decant si am probat inca o data parfumul. S-a dovedit a fi mult mai longeviv de data aceasta si mai putin confuz. Vreo 4 ore l-am simtit chiar foarte bine, apoi a devenit foarte discret , dar a tinut mai mult de 6 ore. E dragalas parfumul, dar e clar ca nu este prea original si asta ma cam mira caci e un parfum semnat de Olivier Cresp si Jacques Cavallier.


Numele parfumului: So Elixir
Casa: Yves Rocher       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator:  Olivier Cresp, Marie Salamagne, Jacques Cavallier
Gen:  feminin
Descriere oficiala: bergamota, iasomie, trandafir, patchouli, tamaie, boabe de tonka.

Aprecieri personale
Intensitate: initial medie, ulterior foarte redusa
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6, 50/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.