Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 aprilie 2014

Scrub



Mi s-a terminat scrub-ul, asa ca azi a fost musai sa produc unul. Nu a iesit deloc ieftin caci i-am pus tot felul de bunatati, fiecare cu rolul sau. Baza a fost sarea grunjoasa de Atlantic, dar i-am mai adagat pudra de flori de hibiscus, ulei de margarete, unt de shea, emulsifiant, co-emulsifiant, apa, bicarbonat de sodiu, ulei esential de lavanda si de portocala, tensida hidratanta si baza lavanta.
Credeam ca va iesi visiniu la culoare de la florile de hibiscus, dar a iesit  mov, asortandu-se perfect cu mirosul de lavanda. L-am probat pe maini si chiar imi place cum a iesit caci nu ramane grasime  pe piele, dar curata bine si epiderma devine catifelata si frumos mirositoare. E primul pe care l-am facut. Am facut cam mult, cred ca imi ajunge pana la sfarsitul anului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.