Pagini

Faceți căutări pe acest blog

4 aprilie 2014

Colectie privata Dolce@Gabbana pe Aoro





Nu va indemn sa cumparati caci este foarte scump si nu cumpara nimeni asa un parfum scump pe netestate, dar nu ma pot abtine sa nu va spun ca pe Aoro mai sunt 4 bucati de Velvet Vetiver. Au fost 5, dar am comandat eu o bucata. E un parfum foarte rar online, care costa 185 de euro in mod normal, deci, cu transport cu tot spre Romania, cam 200 de euro ( aprox. 900 de lei). Eu il vanez de 2 ani.
E cea mai frumoasa smochina pe care am intalnit-o eu in parfumuri pana acum, mult mai frumoasa si mai proaspata decat in dulcegaria de Philosykos, parfum pe care il ridica toata lumea in slavi. Parfumul este minimalist, foarte usor de purtat, alaturi de smochina are doar galbanum, care-i da prospetime si vetiver, care-i asigura o proiectie frumoasa. Este un unisex. Recenzia parfumului o gasiti pe blog. Creatorul parfumului este Rodrigo Flores-Roux, care a creat Neroli Portofino si Jasmin Rouge pentru colectia privata Tom Ford si Anima Dulcis pentru Arquiste. Bine, a semnat si parfumuri proaste, precum Fantasy de la Britney Spears, dar a lucrat cu materialul clientului. Nu cred ca cineva ar putea obtine un parfum bun din ingrediente de doi lei. Am facut atentionarea pentru cei care cunosc parfumul si, poate, si-l doresc. In Romania, din pacate, este foarte putin cunoscut, la fel ca multe alte parfumuri din colectiile private. Oricum, aparitia lui si a intregii colectii private Dolce@Gabbana pe Aoro este un eveniment remarcabil. Poate vom avea surpriza sa mai vedem si colectiile private ale altor branduri. Imi place cum evolueaza Aoro. Si ma amuza cainii care latra. Dar cainii latra, caravana trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.