Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 aprilie 2014

L’Air-Nina Ricci





Acest parfum imi lipseste din garderoba desi eu iubesc casa Nina Ricci si am cumparat  aproape toate parfumurile ei. Nu stiu cum de mi-a scapat, eu chiar nu l-am vazut in magazine. A fost motivul pentru care, roasa de curiozitate, am cumparat un esantion. Parerile despre acest parfum sunt impartite, unii zic ca este frumos, altii il compara cu o muratura. Au si unii si altii dreptate.
Partea de inceput a parfumului este frumoasa si are un aer romantic, primavaratic. Este un buchet de flori dominat de magnolie, cu o dulceata moderata. Magnolia este foarte realista, chiar cred ca s-a folosit un ulei esential. Problema este ca, dupa 15 minute, parfumul capata un iz usor acru si un miros secundar care iti aduce aminte de mararul uscat, asa ca ii inteleg pe cei care il compara cu o muratura. Nu stiu de la ce poate veni mirosul asta, poate de la amestecul cu frunze de violeta.  Notele finale ale parfumului ar trebui sa contina patchouli si palisandru. Nu simt patchouli, iar palisandru nu stiu cum miroase ca sa-l pot identifica. Oricum finalul e confuz si , cu siguranta, ratat. Hotarat lucru, nu-mi place parfumul si-l consider un esec.

Numele parfumului: L’ Air
Casa: Nina Ricci 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator:  Louise Turner, Michel Girard
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: caprifoi, frezie, frunze de violeta
note de mijloc: magnolie, iasomie, trandafir bulgaresc
note finale: patchouli, palisandru

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj redus
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.