Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 aprilie 2014

La Tentation de Nina-Nina Ricci


Mai nou vad ca sunt consultati  la elborarea patfumurilor si marii patisieri si cofetari parizeni, in cazul de fata Vincent Lemains, care i-a dat o mana de ajutor lui Olivier Cresp. Inceputul l-a facut Thierry Mugler cand si-a conceput seria gurmanda a parfumurilor sale. Eu am o slabiciune pe casa Nina Ricci, asa cum am si pentru Thierry Mugler. Am avut aproape toate parfumurile lor de-a lungul timpului si pot spune ca nu m-au prea dezamagit.   La Tentation de Nina este, fara indoiala, un parfum comercial care vine in intampinarea nevoii noastre zilnice , groaznic cusur feminin, de ceva dulce si gustos. Reclama parfumului, absolut adorabila, notele lui te fac sa crezi ca parfumul este un gurmand 100% si cazi in nada, dar nu este un gurmand. Notele de varf sunt o combinatie dulce-acrisoara de bergamota si zmeura. Suculenta, vesela si jucausa. Trandafirul, desigur facut in laborator, abia se simte initial, ulterior e mai usor de perceput.  In notele de mijloc, parfumul isi mai pierde din voiosie, este ceva mai dulce si devine un floral confuz si lesinat. Din pacate, ingredientele nu sunt de cea mai buna calitate caci s-au cheltuit prea multi bani cu reclama si cu flaconul si bugetul a devenit insuficient. Dupa mine, este cel mai slab parfum din seria Ninelor. Flaconul este foarte tentant, poate pentru ca are cel mai kitsch ciclame din lume, pe care eu il detest. Ceva, totusi, ma atrage la flacon si cred ca este textura lui exterioara ciudata. Ai impresia ca este imbracat in catifea. E o placere sa-l simti in mana. Dupa mine, varsta caruia i se adreseaza parfumul este undeva intre 14 si 18 ani, dar, nebune cum suntem, putem comite greseala de a-l cumpara si la varste mai coapte. Nu sfatuiesc pe nimeni sa-l cumpere caci nu prea isi merita banutii. Desigur ca este purtabil, dar este mult sub posibilitatile casei. Si, nu uitati, nu este un gurmand, este un floral-fructat. Nu veti gasi mici migdale, nici pricomigdale, nici vanilie. Cred ca le-a papat Vincent Lemains care, cu siguranta, nu a fost un bun consultant gastronomic. S-o fi pricepand la macarons, dar nu si la transpunerea lor in parfumuri.



Sa va spun un secret: eu l-am cumparat si cred ca am inceput sa seaman cu doamna din fotografia de mai jos:




Numele parfumului: La Tentation de Nina
Casa: Nina Ricci 
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2014
Creator:  Olivier Cresp si Vincent Lemains

Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota
note de mijloc: lamaie, pricomogdale, zmeura, trandafir
note finale: vanilie, mosc, santal


Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 2-3 ore
Flacon: vezi imaginea
Evaluare: 5,50/10

6 comentarii:

  1. Doamne, Hertha!!! Ce am mai ras de poza cu doamna purcica! Da-mi voie sa ma indoiesc insa ca semeni cu ea!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare Hertha, poza cu purcica m-a dat gata! Sa stii ca si pe mine ma atrage acest parfum, desi mie mi-a placut cel mai mult varianta intiala, Nina. Pe La Tentation de Nina nu il gasesc foarte bine construit, dar il are pe vino-ncoa. Totusi, cred ca anul acesta ma voi indrepta spre La Petit Robe Noire Couture

    RăspundețiȘtergere
  3. Nina e mult mai bun, eu zic sa pastrezi banutii pentru ceva mai bun. Mai bine cumperi Couture, desi nici asta nu mi se pare nemaipomenit. Ma deranjeaza inceputul lui, are prea mult vetiver si iris (care nici macar nu e trecut in note). E aspru tare inceputul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maxima poza la final, Hertha :)), un simt al umorului foarte dezvoltat si o modestie enorma. Jos palaria doamna, imi pare rau ca nu locuiesc in Bucuresti pentru ca tare mi-ar fi placut sa ne intalnim macar o data pe luna la o cafea sau un ceai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Candva tot ajungi in Bucuresti si recuperam, Iulia.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.