Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 aprilie 2014

Iris Noir- Yves Rocher



Iris Noir face parte din seria Secret d’Essences, fiind semnat de doi parfumuieri foarte buni : Olivier Peschux si Nathalie Gracia-Cetto. Imi pare un parfum minimalist modern, purtabil.
Cel mai frumos si interesant este inceputul: o combinatie excelenta de bergamota cu coriandru, dulceaga si foarte aromata. Inima parfumului este ocupata de iris, dar nu prea imi pare natural. El se impleteste cu ambreta care-i da o textura putin cremoasa. In faza asta este destul de dulce, fara a fi exagerat, iar irisul are vagi nuante florale (trandafir ?). Eu nu gasesc irisul foarte decorativ olfactiv si nu ma omor dupa el daca nu este combinat cu ceva. Este motivul pentru care parfumul ma cam plictiseste. Nu mi se pare un parfum intunecat sau gotic, cum este el adesea caracterizat, ci, mai degraba, melancolic si blajin. Dupa mine, ar fi un parfum caldut de toamna. Intensitatea parfumului este medie, dar proiectia este destul de redusa. Nu reusesc sa depistez boabele de tonka, iar patchouli e si el greu sesizabil. Nu e genul meu de parfum, dar nu pot spune ca este de ocolit. Are finete si feminitate, este  purtabil. Eu am avut doar un servetel parfumat de la el, asa ca nu stiu in ce masura am reusit sa surprind esenta parfumului. Servetelul miroase mult mai intens si mai interesant decat ceea ce a reusit el sa lase pe pielea mea. Oricum ar fi, pretul de 195 de lei, cu care se vinde parfumul pe siteul casei, imi pare cam mare. Ciudate vremuri, au ajuns sa se vanda parfumurile L'Occitane si Yves Rocher mai scump decat ale unor branduri performante.

Numele parfumului: Iris Noir
Casa: Yves Rocher       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008 ?
Creator:  Olivier Pescheux, Nathalie Gracia-Cetto
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, coriandru
note de mijloc: iris, ambreta
note finale: boabe de tonka, patchouli

Aprecieri personale
Intensitate: medie, proiectie destul de redusa
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: standardul seriei, vezi fotografia

Evaluare : 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.