Pagini

Faceți căutări pe acest blog

12 aprilie 2014

In the Mood for Love-Women-Gianfranco Ferre

În starea de spirit pentru dragoste Gianfranco Ferre pentru femei
Chiar din notele de varf parfumul este dulce, destul de opulent si de dens, cu un miros usor amarui de citrice. Magnolia intra in evaporare imediat si mai elimina din ascutimile parfumului, dandu-i o tenta mai cremoasa. Tamarindu-l ii taie dulceata si-l face usor acrisor. N-am mai intalnit  pana acum tamarind in parfumuri, dar da foarte bine. Dupa introducerea destul de fructata, apare un neroli destul de reusit si realist, care este si neasteptat de longeviv. Parfumul este luminos, cu un aer vessel, foarte comod la purtare.  Imediat se vede un parfum semnat de un parfumier bun, in cazul de fata Maurice Roucel.
Peste neroli se aseaza iasomia, impletindu-se intre ele o buna bucata de vreme. Pe masura ce se instaleaza iasomia, care va domina notele de mijloc, parfumul  capata, din nou, mai multa dulceata. Parfumul este o surpriza placuta, chiar nu ma asteptam sa fie un parfum bun mai ales ca provine de la o casa care-mi este total necunoscuta. Ma surprinde calitatea buna a ingredientelor, chestie extrem de rara astazi. Chiar merita sa-l incercati daca iubiti florile albe si parfumurile florale. Iasomia dureaza ore in sir. E romantic si foarte feminin. Vedeti ca notele de Fragrantica sunt varza, nu prea au legatura cu realitatea.

Numele parfumului: In the Mood for Love
Casa: Gianfranco Ferre
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator:  Maurice Roucel
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala amara, bergamota, tamarind
note de mijloc: magnolie, floare de portocal, iasomie
note finale: ambra, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj bunicel
Persistenta: peste 12 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10



5 comentarii:

  1. L-am testat si eu, iar la inceput nu prea i-am dat asa atentie mai ales ca am avut impresia ca se asemana foarte tare cu Neroli de la Yves Rocher, dar am revenit asupra lui si l-am retestat si acum imi par mult diferite si chias as dori sa il am in colectie. Iti spuneam intr-un comentariu ca nici Brit nu mi-a atras atentia, dar l-am retestat si sunt in al noua-lea cer. L-am si comandat, in curand o sa-l am in colectie. Acelasi lucru cred ca o sa se intample si cu In the Mood for Love.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca ai comandat EDT, Amira. EDP este mai dulce, iar diferenta de longevitate nu e prea mare..

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ca tot vorbim de Burberry, ai incercat Burberry Sport Ice? Lumea le ocoleste pe astea sport, dar este excelent pentru vara.. Si Sport si Sport Ice sunt foarte placute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am testat mai multe parfumuri Burberry si imi plac majoritatea. Imi place Brit Edt, dar vreau sa am si Edp. Vreau si Body Edp, dar vreau si varianta Intense si parca mi-as lua si London. Pana la sfarsitul anului e musai sa am macar 30ml din fiecare. O sa testez si Sport Ice, multumesc pentru pont!

    RăspundețiȘtergere
  5. London mie nu-mi place, e ca o apa de colonia tipic britanica, dar mult mai dulce si mai longeviva. Body este foarte finut si feminin, de mare gingasie, foarte special. Eu am varianta EDT, am apucat sa o cumpar , drept pentru care m-am oprit aici, pe celelalte doar le-am probat.Da, nu are rost sa cumperi mai mult de 30 ml, ajung.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.