Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 aprilie 2014

Giglio di Portofino-Odo-Res





Asa un parfum floral interesant, care sa ma surprinda, n-am mai intalnit. Vedeta parfumului este un crin rosu (la ochiul meu... mai mult portocaliu) peren din flora spontana a  pajistilor din zonele montane din Italia, lilum bulbiferum. Habar nu am cum miroase crinul asta, dar parfumul este  un floral de-a dreptul exploziv, opulent, dar aerisit  si usor de purtat caci floarea este amestecata cu o verbena lamaita foarte realista care-i da o prospetime citrica, usor ascutita.
Exista insa o contrapondere la ascutimea asta : textura putin cremoasa a parfumului, in care parca simt un miros de miez de nuca. Sunt si note verzi, probabil de la trifoi. In descrierea oficiala a parfumului este o nota care ma pune, insa, in dificultate : myosotis-ul. Eu nu stiu sa fi fost vreodata folosit in parfumerie si, din cate stiu eu, nu are miros. Parfumul poate parea cam frust, dar mie imi place caci are o naturalete incredibila si o energie debordanta. Cu siguranta parfumul mai are si alte note decat cele declarate. Greu de spus care. Mie tot timpul imi pare ca simt si geranium si magnolie. Desigur ca este si un mosc sau o ambreta care-l face cremos.  E un parfum pe care trebuie sa-l mirositi caci este foarte original, se detaseaza din masa floralelor obisnuite care au cam aceleasi ingrediente : iasomie, trandafir, violeta, gardenia. Nu garantez ca va va placea, dar cu siguranta va va surprinde. Dupa mine, parfumul nu are suficient  consolidate notele finale, fapt care il face destul de putin longeviv si cam confuz spre final. Chiar imi pare rau caci a inceput foarte bine, dar, stiti cum este, sfarsitul incununeaza opera.  Parfumul este catalogat ca fiind unisex, dar eu zic ca este feminin.



Numele parfumului: Giglio di Portofino
Casa: Odo-Res   
Concentratie: 
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:  crin rosu de Portofino, trifoi, myosotis, verbena

Aprecieri personale
Intensitate: initial este opulent, ulterior intensitate medie
Persistenta: in jur de 2-3 ore
Flacon: standardul colectiei, inalt, paralelipipedic, de culoare maron, cu buson transparent
Evaluare : 7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.