Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 aprilie 2014

Delirul Postei Romane



Am comandat in 31 martie niste parfumuri la Nose.fr. In 1 aprilie mi-au fost expediate prin Colissimo. In 3 aprilie au intrat in tara. Si iata cum se plimba un colet in Romania :

Data (ZZ LL AAAA)Ora (HH:MM)Starea trimiterii03.04.201410:15Sosit in Romania - BSI Bucuresti03.04.201413:34Primit de la expeditor - BSI Bucuresti03.04.201416:34Iesit din gestiune - BSI Bucuresti03.04.201420:34In prelucrare - BSI Bucuresti03.04.201420:34In prelucrare - Oficiul Postal Bucuresti 7304.04.201409:23Predat la factor - Plecat din Oficiul Postal Bucuresti 7304.04.201417:31Avizat - Oficiul Postal Bucuresti 104.04.201418:48In prelucrare - Oficiul Postal Bucuresti 7304.04.201418:50? - Oficiul Postal Bucuresti 7306.04.201422:07Iesit din gestiune - Oficiul Postal Bucuresti 7306.04.201423:00In transport - Plecat din Oficiul Postal Bucuresti 73


Din text reiese ca a plecat din Oficiul 73 spre Oficiul 1 in data de 4 aprilie. In 4 aprilie eu am fost la Oficiul 1, dar nu era pachetul. Culmea este ca in 6 aprilie iar apare la Oficiul nr. 73. Azi este in 7 aprilie si tot nu am primit avizul. In mod normal, cei de Oficiul 73 ar trebui sa ti-l aduca acasa, dar nu o fac. Il plimba cateva zile, dupa care il predau la oficiul postal in raza caruia te afli.Acelasi lucru l-am patit si cu o camanda la Parfum d'Empire. Atunci au plimbat coletul doua saptamani. Oare nu le este jena? Si asta este un pachet cu numar de urmarire. Daca cumperi esantioane, se volatilizeaza caci sunt expediate ca scrisoare si nu au numar de urmarire. Teo Cabanel pretinde ca mi-a expediat de 3 ori setul de esantioane, dar eu nu l-am primit niciodata. Mi-a fost lene sa mai fac investigatii caci a costat vreo 6 euro si am obosit dupa o luna de email-uri.

Desi nu am primit nici azi aviz, am mers la Oficiul 1 si am recuperat pachetul. Nu va spun in ce stare era. Cutia era toata turtita si murdara. Fusese rupta eticheta cu numele destinatarului si expeditorului si cineva, cu un scris de analfabet, care deseneaza literele de tipar, scrisese numele meu si adresa. Nu era trecuta tara si nici codul postal. Intr-un colt, intr-un cerc, scria: adresa gresita. Nu ma intrebati de ce caci nu stiu. Scrisul asta cu pixul ocupa tot capacul cutiei desi erau doar cateva cuvinte. Expeditor nu exista. Pe o latura a cutiei nu mai era banda adeziva, se vedea in cutie, chiar am reusit sa bag mana pe acolo. Cand am vazut jalea asta de pachet, l-am deschis pe loc, dar nu lipsea nimic din el. Mi s-a parut insa ciudat ca nu a fost insotit de o factura. Nu stiu, dar imi pare bizar ca nu a fost avizat pachetul, ca a fost maltratat si rupt. Parca cineva a dorit sa nu ajunga unde trebuie (poate de aia a si scris ca adresa e gresita desi era buna). In cazul in care destinatarul nu ar fi fost gasit, ma intreb unde ar fi fost expediat caci nu era nicio adresa de expeditor.Mi-au mai intarziat pachete, dar niciodata nu mi-au venit in halul asta. Insasi cutia mi-a parut mult prea mare (25x30 cm pentru 2 parfumuri de 30 ml), chestie care m-a facut sa cred ca a fost reambalat. Un astfel de colet nu putea sa plece in halul asta din nicio tara europeana civilizata, nici macar din Romania, darmite din Franta. Parca venea dintr-o tara de pitecantropi. Cutia exterioara era in contrast cu continutul caci parfumurile erau foarte bine ambalate in plastic cu bule, iar deasupra lor trona o hartie subtire parfumata.

4 comentarii:

  1. Of! A inceput sa-mi fie teama sa-mi comand doar esantioane. Cred ca celor de la posta le plac parfumurile si le subtilizeaza. Nu stiu cum de plicurile cu facturi nu se pierd niciodata dar alea cu mostre de parfumuri da.
    In februarie mi-am comandat cateva esantioane de la nose.fr si nu au ajuns niciodata. Apoi le-au mai trimis ei inca o data si au ajuns in aproximativ 2 saptamani. Am mai comandat o data doar esantioane de pe ausliebezumduft care, din fericire, au ajuns insa nu se stie a doua oara.
    Aseara am comandat esantioane de pe neroli.hu si sper sa ajunga ca m-am lacomit la multe.
    Cred ca parfumurile ajung chiar daca cu intarziere n-am auzit cazuri in care sa se piarda. Dar eu nu prea mai vreau sa-mi comand cate un parfum de fiecare data cand vreau esantioane.
    Din pacate eu nu vad deocamdata o solutie fiindca pentru cumparaturile internationale nu putem alege un curier in loc de posta. E dupa cum se nimereste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am lecuit de comandat numai esantioane. Prefer sa adaug esantioane la o comanda de parfum. Am si un postas tembel. Vede ca este mai gras plicul si, in loc sa sune la sonerie, ori incearca sa-l indese prin fanta cutiei si le sparge, ori le lasa pe cutie si imi dispar. Mi-a venit rau cand am gasit esantioanele de la Villoresi, pe care dadusem aproape 30 de euro, puse pe cutia postala. Sotul meu a fost abonat la o revista americana de arheologie si a trebuit sa renunte la abanoment caci i-au venit 5 numere din 12. Restul, fiind plicuri groase, cred ca au fost puse pe cutie si au facut picioare. Le poate lua oricine trece pe strada caci cutiile sunt pe exteriorul casei. Cand stiu ca trebuie sa-mi vina ceva, stau si pandesc postasul, alta solutie nu am. Numai ca mai si slujba, nu o pot face intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Of Doamne! Te ia cu fiori!
    Eu am primit esantioanele de la nose.fr intr-un plic care era imprimat din fabricatie cu denumirea si adresa nose.fr. De asemenea avea stampilate timbrele frantuzesti. Foarte bizar sa arate coletul in halul asta. Factura nu am primit nici eu dar n-am primit de la nicio comanda externa in plic, doar pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, cutia de carton arata de parca ar fi fost recuperata de la gunoi si era foarte mare, apoi contrasta cu ce era in interior, totul impecabil ambalat.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.