Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 aprilie 2014

Cool Water Sensual Essence-Davidoff




Am mirosit azi o oroare de parfum : Cool Water Sensual Essence. Pur si simplu o porcarie si ma mir caci eu am o varianta albastra de Cool Water care este un parfum racoritor de vara, placut la purtare. Ma gandeam ca si aceasta varianta pretins senzuala este un parfum usor, de vara. Aiurea !
Parfumul incepe cu niste citrice foarte stranii, fiind foarte dens (aproape vascos) si dulce. Citricele astea nu au nimic in comun cu bergamota reala. Alte fructe, respectiv coacaze, eu nu simt. In notele de mijloc ar trebui sa fie frangipani. In loc de frangipani, floare din care nu se poate extrage ulei esential (pe piata se gaseste insa un absolut de frangipani ) este un miros creat in laborator care imi pare a fi combinatie de lavanda cu lemn dulce. Oricum, mirosul nu are nicio legatura cu mirosul real al plumeriei, care este delicat, transparent, suav.Acest frangipani imi aduce aminte de odorizantele de masina in forma de braduti, dar si de unele odorizante de WC pretins florale. N-ai zice ca este un parfum pentru oameni. Nu mai spun ca este dulce ca o miere zaharisita.  Desi miroase tare, nu are nici cel mai mic siaj. Cred ca este inutil sa mai spun ca nu este nicidecum senzual. Nici la dusmani nu l-as recomanda. Adevarul este ca de la Nathalie Lorson nu-mi place niciun parfum. Singur Amethyst  de la Lalique este, cat de cat, purtabil fara a fi mare opera de arta insa. Chiar am sa ocolesc parfumurile facute de ea. Tot ce face este sintetic, chiar si Amethyst este numai chimie.

Numele parfumului: Cool Water Sensual Essence
Casa: Davidoff   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Nathalie Lorson
Gen: 
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, coacaze rosii
note de mijloc: frangipani, orhidee
note finale: note lemnoase, vanilie, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie, fara siaj
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 2/10


2 comentarii:

  1. Mie imi place Amethystul. O vreme a fost printre preferatele mele, reusea sa ma salveze din orice situatie. Acum nu ma mai omor asa dupa el, dar tot imi place. Curios este faptul ca este foarte longeviv pe piele il simt toata ziua, iar pe haine si mai mult. De la inceput l-am simtit destul de chimic dar cred ca e destul de reusit.

    RăspundețiȘtergere
  2. E purtabil, dar total sintetic. De aia este si foarte ieftin. Nu stiu, dar pe mine nu ma mai atrag parfumurile care nu sunt putin innobilate cu un ingredient natural. Parfumeria are nevoie de chimie, fara discutie, dar abuzul de chimie ma ingrozeste. O bergamota, o mandarina, un ylang-ylang, o lavanda sub forma de ulei esential costa foarte putin mai ales ca ei le cumpara en gros nu cu fiola de 10 ml . Mi se pare o barbarie sa-mi puna in locul lor un produs de sinteza.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.