Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 martie 2014

Romance-Ralph Lauren





Harry Fremont nu este printre parfumierii mei preferati. Cred ca cele mai bune dintre parfumurile lui au fost Miracle, Glamourous , CK One si David Yurman Women. Pe astea, mai ales pe primele doua, le apreciez. Romance nu prea imi place caci e prea in stilul anilor 90”, opulent, foarte sintetic.
Nici nu-mi pare un parfum romantic caci este ascutit, prea curat si prea verde. E greu sa-i faci o descriere. Din notele de varf pot identifica doar lamaia si musetelul, pe urma este un floral generic, fara prea multa personalitate, cu aer usor acvatic. Din puhoiul de flori se simte doar trandafirul, dar e sintetic. Parfumul are ceva violent in el, este total neprietenos, nu mi l-as putea asuma ca parfum. Ar merge poate la 16-18 ani, nu stiu. Este liniar si parca, pe masura ce evolueaza, se urateste tot mai tare, isi pierde mirosul floral si capata un iz acru. in final se instaleaza un miros care-mi aminteste de para, nicidecum de note lemnoase. Stilul in care este facut mi se pare depasit  azi, are ceva formal si conventional, nu-mi produce nici cea mai mica emotie, nu are poezie, are doar un miros opulent si banal.  E ca un parfum pe care ti-l alege altcineva, iar tu nu poti sa relationezi cu el.

Numele parfumului: Romance
Casa: Ralph Lauren
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1998
Creator:  Harry Fremont
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: ghimbir, musetel, lamaie, frezia, trandafir
note de mijloc: crin, garoafa, violeta, lotus
note finale: note lemnoase, patchouli, muschi de stejar, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.