Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 martie 2014

Caresse-Fragonard




Proband intr-o zi in Beautik parfumurile de la Fragonard, patru dintre ele mi s-au parut placute : Grain de Soleil, Billet Doux, Caresse si Fleur d’Oranger. Pe primul l-am si cumparat, pe celelalte am zis ca mai trebuie sa le probez. Pentru Caresse n-am reusit sa fac rost de esantion si, pentru ca tot am facut o camanda la Fragonard, am zis sa adaug in lista de cumparaturi si acest parfum caci altfel era mai scump transportul decat cumparatura. Poate ca m-am grabit, dar zarurile au fost deja aruncate.
Caresse este un parfum total atipic, are foarte multa personalitate si este greu sa gasesti un parfum asemanator cu el caci nu se inscrie nicidecum in moda momentului. Prin caracteristicile sale, este unul dintre putinele parfumuri Fragonard care sunt cu adevarat parfumuri de nisa. Este un parfum mai mult fructat decat floral, dulceag, dens, care nu evolueaza absolut de loc. Este la fel de la inceput si pana la sfarsit. Ar fi bun pentru un parfum semnatura daca reusesti sa te indragostesti de el. El miroase tare ciudat, ca un fel de gem de caise si piersici in care este si ceva mandarina. Piersica in parfumerie este, de obicei , foarte fada si artificiala, chestie care nu se intampla si in cazul de fata. Si caisa si piersica miros bine, dar sunt cam gemuite. Dintre flori, simt doar trandafirul. Vad ca unii listeaza la note iasomia, dar eu nu simt iasomie in acest parfum. Parfumul nu e rau, dar nu ma sensibilizeaza deloc, nu-mi creeaza nicio traire speciala, este  foarte lenes si lipsit de viata. Apoi are o latura inocenta, copilaroasa, care mie nu mi se potriveste deloc desi ma mai pisicesc si eu din cand in cand. Nu este opulent, dar este destul de dens si mieros. Daca ar fi putin mai aerisit si luminos, mai dinamic, poate ca mi-ar placea. Cand isi mai pierde din intensitate, ai zice ca este un parfum de copii. Este un parfum care trebuie probat, nu poate fi recomandat. Nu are nimic urat in el, este dragalas, dar e prea cuminte si somnolent. Exista femei cu suflet de copil,  care vor sa fie alintate si cred ca lor li s-ar potrivi. As zice ca este un parfum care poate fi purtat in orice anotimp, exceptie facand doar vara caci este prea dens si dulce.

Numele parfumului: Caresse
Casa: Fragonard 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: caisa, piersica, mandarina, trandafir, note lemnoase, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu siaj redus
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.