Pagini

Faceți căutări pe acest blog

17 martie 2014

Patchouli-Fragonard




Eu sunt o fana patchouli, dar varianta oferita de Fragonard imi pare excesiva, coplesitoare, greu de purtat , mai ales de catre o femeie. Incepe cu un patchouli generos, usor camforat, dar si citric, aromatizat cu niste ghimbir.
E cam tare, dar are un aer fresh de la citrice si ghimbir. La pasul urmatoar devine dulce si moale . De data asta este doar patchouli cu petitgrain, ultimul dandu-i o textura cam confuza si uleioasa. In momentul in care apare si chimenul in ecuatie devine greu, cu prea putin aer. Sunt doua mirosuri tari care se concureaza. Nu pot sa zic ca este urat, dar este excesiv, coplesitor si greu de purtat. Imi pare si foarte masculin. Desigur ca un barbat l-ar gasi prea dulce, asa ca este greu de spus cui ii este destinat. Macar de nu ar fi atat de dulce… Are si o nota animalica, dar nu stiu de la ce. Parca ar avea zibeta. Uneori imi pare piele. N-am nimic cu chimenul, dar in combinatie cu patchouli imi displace. Mi se pare si supradozat patchouli, e un parfum mult prea parfumat, greoi, robust, de-a dreptul vascos. Ingredientele sunt de calitate, nimic de zis, dar e o tortura sa porti asa ceva chiar si iarna. In timp, parfumul pierde din intensitate si devine mai agreabil, mai ales ca dispare si chimenul. Ramane, insa, dulce. Eu, sigur, nu l-as putea purta, dar nu exclud posibilitatea ca altii sa-l placa. Raman la vechea mea dragoste, Real Patchouly de la Bois 1920.

Numele parfumului: Patchouli
Casa: Fragonard
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: patchouli, portocala amara, ghimbir
note de mijloc: patchouli, petigrain de Paraguay, chimen
note finale: boabe de tonka, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: standardul seriei
Evaluare : 6/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.