Pagini

Faceți căutări pe acest blog

24 martie 2014

Parfumurifemei-un magazin online de evitat !



Numele acestui magazin-Parfumurifemei- nu este deloc comercial si dovedeste o lipsa de imaginatie totala. In plus, el si dezinformeaza caci magazinul vinde si parfumuri barbatesti si unisex, ba chiar si cosmetice si produse de curatenie. 80% dintre  parfumurile listate pe site  nu  exista pe stoc. Mai mult, din cele doua pagini de parfumuri de la rubrica promotii  jumatate nu exista in magazin, deci promotiile sunt un fel de praf in ochii lumii. Parfumurile nu au nici cea mai mica descriere. In locul descrierii, suntem anuntati ca parfumurile sunt autentice si ca ni se returneaza banii  in cazul in care nu am desigilat parfumul (mare noutate, asa se procedeaza peste tot !). Totul scris intr-o limba romana precara, fara semne de punctuatie, cu majuscule unde trebuiau puse minuscule ! In tot magazinul am gasit doar descrierea unui parfum si m-am tavalit de ras citind-o.Era un parfum al brandului Jean Paul Gaultier, dar am gasit-o in manseta paginii, nu sub parfumul respectiv, asa ca, desi as vrea sa va dau un link la ea, nu o pot face.  La rubrica « Magazinele noastre » (de ce la plural ?) apare o fotografie inutila de 1x1,5 cm in care s-ar parea ca este o cladire, iar sub ea o adresa si un numar de telefon. Tot aici este afisat si programul de lucru si aflam ca se munceste si sambata si duminica, lucru laudabil, dar ma indoiesc ca este real caci, de cate ori am intrat pe site-ul magazinului in timpul programului de lucru, in caseta de conversatie cu clientul scria sa las mesaj caci este offline vanzatorul. Personalul magazinului isi pierde vremea lansandu-se in conversatii agresive cu clientii atat pe Facebook, cat si pe forumuri de parfumuri [a se vedea un dialog de-a dreptul dezagreabil pe forumul Fragrantica in limba romana, ca si un dialog de pe FB in care sunt trimisa la neurolog (tot e bine ca nu este la psihiatru, cred ca acolo voia sa ma trimita, dar nu are notiunile prea clare)]. Clientii reclama lipsa facturilor, iar raspunsul magazinului este ca trimit facturi online. Ok, stiu ca exista si o astfel de procedura, numai ca pe pagina magazinului scrie ca factura va insoti coletul. ("Este foarte simplu, Toate coletele Noastre sunt insotite de factura si garantia autenticitatii produselor noastre. Orice produs cumparat din magazinul nostru va fi insotit de o factura care contine codul EAN (European Article Number) pentru ca clientul nostru sa aiba garantia ca ceea ce cumpara este un produs autentic a Brandului respectiv. "Magazinul are plangeri ca a confirmat comenzi , iar ulterior nu le-a onorat . Raspunsurile la reclamatiile clientilor sunt obraznice si de prost gust si dovedesc ca vorba « clientul nostru, stapanul nostru » nu se aplica in cazul acestui magazin. Daca nu ne convine ceva, suntem invitati sa mergem la concurenta. Fiti fara grija, chiar acolo vom merge. Oricum, in magazin sunt parfumuri banale, care se gasesc peste tot si la preturi mai bunicele, asa ca nu este nicio pierdere. Acum, la sfarsit, mai reproduc un text interesant de pe site (sublinierea cu rosu este a magazinului si va rog sa o cititi cu atentie): In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat, coletul se va intoarce la centrul de livrare si Cumparatorul va trebui sa plateasca o noua taxa de transport. Coletul va fi pastrat 5 zile, dupa care se va intoarce la Vanzator.IN CAZUL IN CARE NE ESTE IMPOSIBILA LIVRAREA NE REZERVAM DREPTUL DE A MAI VINDE PRODUSE CATRE DUMNEAVOASTRA


Iata raspunsul magazinului de pe FB la un comentariu  de-al meu in care scriam ca  e nepotrivit numele magazinului, ca le merge greu sau deloc site-ul si ca au doar 20% din parfumuri pe stoc:

parfumurifemei.com a răspuns la comentariul tău despre postare creat de tine.
parfumurifemei.com a scris: „hahahah cred ca ar trebui sa mergeti putin la neurolog , in site exista filtre , iar cat despre cei 20% probabil e parerea dumneavoastra , nu v-am facut in nici un moment fraier iar cat despre numele siteului chiar nu ne interesa parerea dumneavoastra si cat despre succes cei peste 100 000 de clienti in 2 ani noi suntem multumiti si incercam sa ii multumim si pe ei”




4 comentarii:

  1. He he, buna treaba cu "daca ne este imposibila livrarea, ne rezervam dreptul de a mai vinde produse catre dumneavoastra" :) :) Am tras si eu un ochi pe site, nu-i nimic sa ma dea pe spate, deci pas. Cat despre comentariul lor de prost gust de pe FB... fara cuvinte. Multumesc ca mi-ai spus de unde sa NU cumpar. Daca asta-i atitudinea fata de potentialii clienti, mai bine ma las pagubasa.
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am mai intalnit asemenea reactie si atata aroganta la vreun magazin. E o golanie ce fac ei! Macar de ar avea vreo raritate, dar nu au decat parfumuri banale pe care le gasesti peste tot. De obicei, magazinele din vestul tarii sunt civilizate si foarte atente la relatia cu cumparatorul. Intra de curiozitate pe Elemental, magazin tot din Oradea (ca si asta), sa vezi ce frumos site au, cum explica fiecare produs in parte (inclusiv prin materiale video), cum discuta cu clientii, ce sfaturi dau. Sunt oameni competenti, care stiu cum sa-si administreze afacerea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Hertha, eu am patit-o si mai si: un magaxin online de parfumuri mi-a furat integral un articol si l-a postat pe situl lor si l-a mai si semnat, ca din partea lo, cu numele alice. Magarii sunt crisalis.ro! Cat de nesimtiti pot sa fie acesti comersanti rudimentari si primitivi? Cat de putin cunosc ei comunitatea parfumistilor? Le-am scris si le-am atras atentia repetat si, of course, inutil! Adevarul este ca acest gen de patron de parfumerie cu mentalitate de gestionar hot de pe vremea lui ceausescu este din ce in ce mai des intalnit. Multi dintre ei sunt cei ce fac praf aoro de forumuri si bloguri. Au mentalitate de bisnitzar ieftin si profitor. Evident ca eu nu voi comanda NICIODATA de la asemenea specimene! Cata incredere sa ai in parfumurile lor daca astia iti vorbesc asa tie, un potential client, si ceilalti imi fura mie articolul.... hoti, primitivi, nesimtiti, vor da faliment insa pana atunci vor enerva multa lume si vor face decras breasla parfumeriilor online! Articolul meu era un top al vanzarilor in Franta 2013....

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi se poarta copy-paste, hotia intelectuala nu mai are limite. Cand esti in afara gramaticii limbii romane si a ortografiei, desigur ca nu poti produce un text inteligibil. Eu am avut, la un moment dat, cursurile puse pe doua bloguri. Au fost reproduse pe atatea site-uri de "pasionati" de istorie incat m-am enervat si le-am sters caci ei nu voiau sa le stearga sau, macar, sa puna un link. Este revoltator cum vor sa promoveze cu munca altuia. Nu e vorba ca iti fura o idee, iti fura tot! Fac cate trei facultati deodata ca da bine la CV, dar cu bruma lor de cunoastere nu ar trebui sa promoveze nici clasa a VIII-a. La bac se copiaza, teza de licenta se copiaza, teza de masterat se copiaza, teza de doctorat se copiaza. Infractori cu diplome!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.