Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 martie 2014

Parfumuri ieftine, dar bune



Toti ne dorim parfumuri de calitate, dar banii ne sunt numarati. Sunt cateva parfumuri care satisfac estetic fara a costa o sacosa de bani. O sa fac o lista cu ele, poate va va fi utila. Am trecut preturile pentru 30 ml. Flacoanele mici sunt mai scumpe, dar ideale daca iti doresti mai multe parfumuri si daca nu esti sigur ca esti compatibil cu parfumul. Lista nu este completa, desigur, o sa-i mai adaug in viitor si alte parfumuri.

Mandarina Duck-Mandarina Duck-e un parfum foarte proaspat de vara-pret Aoro=84 lei/50 ml

Jesus del Pozo- Duende-proaspat, aerisit, frumos pentru vara-pret Aoro=117 lei/100 ml

Lacoste-Pour Femme-elegant si feminin, te salveaza in toate anotimpurile-pret Aoro 143/30 ml, dar cred ca se gaseste si mai ieftin

Marry Me-Lanvin-foarte vesel si tineresc, bun pentru primavara si vara, te binedispune de la primul puf-pret Aoro=87 lei/30 ml

Rumeur EDP-Lanvin- aerat, pentru anotimp cald, usor de purtat

Dsquared2 Golden Light Wood-floral, opulent, feminin, imbatator-pret Aoro=89 lei/30 ml

Lanvin-Eclat d’Arpege-tineresc, usor de purtat, vesel, pentru anotimpul cald-pret Aoro=83 lei/30 ml


Iceberg-Iceberg-un parfum bogat, dens, de iarna, cu de toate (fructe, flori, mirodenii), un oriental-floral-mai rar, de cautat preturile pe net, de obicei in jur de 60-70 lei/ 20 ml.

Salvador Dali-Laguna-nici nu ai zice ca este facut in anii 90. Aer, soare, apa, racoare si caldura intr-un parfum. Unde mai pui ca este si nitel gurmand. Un parfum complex si foarte bine lucrat care costa 80 de lei/100 ml.

8 comentarii:

  1. Foarte buna ideea ta de a face aceasta lista. Doar pe Iceberg si Esencia de Duende nu le cunosc. Dintre cele de mai sus am Mandarina Duck si Lacoste, le iubesc pe amandoua, imi place mai mult Lacoste, dar Mandrina Duck primeste mai multe complimente. Oricum, abia astept sa vina vara sa ma bucur de ele din plin. Acum a inceput sa imi placa mult sa port Vera Wang -Look. Parca nu ma mai satur de el, desi e mai potrivit pentru toamna. Cred ca si acesta ar merge adaugat la lista de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gresit ceva, Amira. Cel de la Jesus del Pozo este Duende, nu Esencia de Duende. Au flacoane foarte asemanatoare si tot timpul le incurc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, este OK si Vera Wang-Look. Mandarina Duck chiar imi place tare. E parfumul cu care merg in chip traditional la targul de vechituri de la Sutu, cand e cald afara. Parfumul are mare priza la public, nu este data sa-l port si sa nu fie remarcat . Are siaj foarte bun. Datorita parfumului astuia m-am imprietenit cu un anticar si imi face reduceri considerabile. Pentru ca mi-a purtat noroc, e musai sa-l port de cate ori merg la targ. E superstitie deja. Prietenul meu anticar nu stie cum ma numesc si-mi spune "doamna care miroase frumos" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna postarea, acum trebuie sa caut Mandarina Duck pentru ca m-ati facut tare curioasa :). In schimb am reticente fata de site-ul Aoro, nu stiu de ce, poate pentru ca nu am comandat niciodata nimic de la ei si nici nu cunosc persoane care sa fi cumparat de pe Aoro.

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti sa cumperi Iulia, sunt OK. parfumurile. Sunt unii care dau cu pietre gratuit, dar nu am vazut pana acum niciunul care pretinde ca a cumparat un fals de pe Aoro sa produca si o dovada. Sa vedem si noi o fotografie cu detalii de flacon, cu inscrisuri, sa vedem un cod de lot sau un cod de bare. Nici macar nu au dovedit ca ar fi cumparat ceva de pe Aoro, ceea ce este cat se poate de usor caci iti copiezi istoricul comenzilor. Eu cred ca multi sunt de pe la firme concurente care vor sa denigreze, asa inteleg ei competitia. Apoi pe un Mandarina Duck de 30 de ml nu-l falsifica nimeni caci este un brand putin cunoscut. Cumpara linistita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite, intra pe acest link:
    http://www.iparfumerie.de/
    Asta este un magazin online de parfumuri din Germania. Atat el cat si Aoro al nostru sunt magazine ale unei firme din Cehia. Vei vedea ca cele doua site-uri sunt identice, doar limbile difera, au aceleasi produse, aceleasi promotii , aceleasi lichidari de stocuri. Daca acest magazin ar vinde falsuri, nu ar fi tolerat in Germania caci acolo nu e spatiul miorotic si lipsesc si Codrii Vlasiei.

    RăspundețiȘtergere
  7. In urma acestui articol am achizitionat Mandarina Duck si Duende. Absolut minunate amandoua! Imi este greu sa ma hotarasc care imi place mai mult. :)
    Multumesc foarte mult pentru idei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le porti cu drag, Leontina, mai ales ca le vine anotimpul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.