Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 martie 2014

Noutati in parfumerii-19 martie 2014


La Petite Robe Noire Couture Guerlain for women

A aparut varianta Couture de la Petite Robe Noire, o varianta mai matura , mai eleganta  si, zic eu, mai frumoasa, cu trei note fundamentale care dau bine: zmeura, trandafir si patchouli. Sa o probati, nu ca ar fi ceva nou sub soare, dar este, fara indoiala, un parfum mai bun decat gemurile si siropurile roz comtemporane obisnuite, chit ca este cam comercial si nu are o personalitate distincta. As vrea sa-l probez pe indelete, poate ma lipesc de un esantion.

2 comentarii:

  1. Si eu vreau sa il incerc cat mai repede cu putinta. Il astept cu nerabdare si pe Limon Verde.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum e doar de probat, de cumparat il cumparam mai tarziu, cand apare online, caci e prea scump. Este peste 300 lei/30 ml. Eu asa zic intotdeauna, dar, de obicei, nu am rabdare. De data asta cred ca rezist caci nu pot sa spun ca mi s-a declansat o mare iubire. Mai trebuie sa-l probez. Chiar mi-e dor de un parfum care sa-mi zmuceasca mintile, dar, in ultimul timp, am probat mai mult balarii si vechituri. Nisa are foarte scumpe esantioanele, nu fac fata financiar.Cu banii dati pe 5 esantioane de parfumuri care s-ar putea sa nu-ti placa deloc, iti cumperi un parfum. Sunt cam scumpe experientele olfactive, cred ca le mai raresc, mai ales ca parfumuri nu cred ca mai e cazul sa-mi cumpar.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.