Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 martie 2014

Limes-Floris



Am crezut ca esantionul meu de Limes este o apa de Colonia, dar vad ca nu exista pe siteul oficial Floris varianta asta, inteleg atunci ca am probat o apa de toaleta. N-as fi zis ! Limes este un parfum din colectia veche a casei, aparut prima data in 1832.
Incepe cu un miros foarte realist de lamaie verde, dulce-acrisoara. De sub aceasta lamaie iese cu greu la suprafata un miros floral greu perceptibil. Ca sa fiu sincera, nu imi seamana nici a neroli, nici a tei si nici nu pare a fi combinatie intre cele doua. Nu este urat mirosul,  dar nu-i gasesc corespondent in lumea reala. E finut si rasat, dar atat de palid…Pur si simplu tre sa stai cu nasul in piele ca sa simti ceva. Vad ca unii povestesc despre un parfum cu tei care dureaza 4-6 ore si il noteaza cu 4-5 stele. La mine tine o ora, iar teiul asta britanic nu aduce cu teiul romanesc. Sa dai 100 de euro pe parfumul asta mi se pare nebunie curata.

Numele parfumului: Limes
Casa: Floris
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1832
Creator: 
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf:  lamaie verde, petigrain
note de mijloc: tei, lacramioara, neroli
note finale: mosc

Aprecieri personale
Intensitate: foarte fragil
Persistenta: in jur de 1 ora
Flacon: standardul casei
Evaluare : 5/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.