Pagini

Faceți căutări pe acest blog

10 martie 2014

Gel antiage



Mi-am facut un gel pentru conturul ochilor, mi-a iesit foarte bine, are o textura usoara, placuta si este bine absorbit de piele. Ca sa nu folosesc emulsifianti, am pus doar gel de aloe vera la care am adaugat tot felul de active cosmetice si uleiuri antiage: coenzima Q 10, colagen, extract de ceai verde, ulei de luminita serii, squalan de masline, ulei esential de lemn de trandafir si vitamina E. Pentru miros nu am pus nimic caci are miros de la uleiul esential de lemn de trandafir. E chiar minunat si am facut totul in 5 minute. Imi vine sa ma dau cu el de cate ori trec prin baie.

7 comentarii:

  1. Felicitati! Bravo tie! Ar trebui sa-ti urmam toate exemplul si sa punem mana sa ne documentam si sa experimentam pana putem sa ne facem tot felul de creme, lotiuni, sapunuri, etc. Ar fi si mai avantajos, dar si satisfactia ar fi mai mare cand stii ca ai facut cu manutele tale un lucru pentru rasfatul tau. Eu pana acum nu mi-am facut decat niste banale masti pentru par si fata.

    RăspundețiȘtergere
  2. E pasionant si ai controlul ingredientelor, pui ce vrei tu, desigur dupa ce studiezi ce ar fi util si in ce proportii. Am mai facut zilele trecute un gel pentru curatirea tenului si indepartarea celulelor moarte. A iesit si el foarte bine. In curand mi se termina demachiantul si lotiunea tonica si trebuie sa ma gandesc sa mi le fac singura. Eu chiar nu mai vreau sa cumpar nimic gata facut. Uneori nu le nimeresc din prima, dar invat din greseli.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum te gandesti sa iti faci demachiantul si lotiunea tonica? Eu acum folosesc un demachiant cu albastrele si o lotiune micelara de la Yves Rocher dar e loc si de mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu inca, n-am apucat sa cuget. La tonic cred ca voi folosi ca baza o apa florala care e placuta la miros, poate neroli.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, jos palaria, asa da. De cand am descoperit site-ul celor de la elemental ma gandesc serios sa imi fac si eu crema de ochi, crema de fata, etc. Dar inca studiez .....sunt novice si trebuie o documentare serioasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte bun site-ul, are produse de calitate si te si invata cum sa le folosesti. Si eu cumpar mai mult de la ei caci livreaza in 24 de ore. Azi comanzi, maine primesti. Mai cumpar, e drept, si de la magazine reale si inca de la vreo 3 magazine online, dar Elemental are, la majoritatea produselor, cele mai bune preturi. E cel mai serios magazin online din Romania. De-ar fi toate la fel...E greu inceputul, Iulia, pana aduni tot ce iti trebuie: instrumentar, materii prime, recipiente. Pe urma o sa-ti faca placere sa-ti faci una, alta. Eu cred ca am cumparat 95% din ce se vinde pe Elemental. Doar henna nu am cumparat si vreo 2-3 uleiuri. Imi doresc mult sa-mi fac un laborator. Spatiu as avea, dar cu banutii nu stau stralucit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut Hertha,

    Incerc sa te contactez legat de mesajul de mai sus. florin_filipas@yahoo.com este adresa mea. Daca esti interesata as dori sa povestim ma multe.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.