Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 martie 2014

Madonna of the Almonds-Floris



Floris are pedigree din sec. al XVIlI-lea, dar imi pare a fi una dintre cele mai slabe case care pretind ca fac parfumuri de nisa. Pana acum nu am reusit sa gasesc niciun parfum bun, care sa ma impresioneze cat de cat.
Madonna of the Almonds, inspirata de cartea cu acelasi nume scrisa de Marina Fiorato, incepe binisor. Cu un miros citric, dulce-acrisor, care-mi aduce aminte de dropsurile carora le ziceam bomboane acrisoare cand eram copil. Parfumul e moale, fragil, apos si foarte timid. Primeste o vaga nuanta florala, dar imi miroase ca un ceai de fructe, nu ca un parfum. Nu are nimic urat in aceasta faza, dar este foarte diluat (si este EDP !), abia daca il simti cand iti bagi nasul in piele. Imi pare lenes, foarte liniar si total neinteresant. Oricat imi dau silinta nu pot sa percep migdalele care ar trebui sa fie nota dominanta a parfumului. Per ansamblu, parfumul mi se pare de o tristete dezolanta. In timp, se mai fortifica si se indulceste. Asa-zisa iasomie nu are nicio legatura cu floarea reala si este foarte urata, spalacita si acoperita de niste fructe (piersica ?) cu miros de punga de plastic. Acum nu mai este ceai, este gem. Nici de cadou nu mi-l doresc.

Numele parfumului: Madonna of the Almonds
Casa: Floris
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator:  Selagh Foyle
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, lamaie
note de mijloc: iasomie, flori de migdal, migdale, note fructate, mirodenii, vanilie
note finale: mosc, santal, tamaie

Aprecieri personale
Intensitate: redusa
Persistenta:
Flacon: standardul casei
Evaluare : 4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.