Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 martie 2014

Miss Dior Eau de Toilette Originale-Christian Dior



Editia Miss Dior Eau de Toilette  Originale din 2011 este un superb chypre  floral, minimalist, care nu are nicio legatura cu editiile urmatoare care sunt fostul Miss Dior Cheri.
Parfumul incepe cu un galbanum aspru, amar, usor citric, fantastic de frumos, balsamic. E cel mai frumos galbanum   intalnit pana acum in parfumuri. Este rafinat si de-a dreptul aristocratic. Iasomia este foarte plapanda, in prima faza este dominata de galbanum, ulterior sta cuminte sub aripa ocrotitoare a lui patchouli. Patchouli indulceste destul de mult parfumul si-l face mai rotund, dandu-i si un iz usor camforat. Este, totusi, un patchouli foarte bland , usor  de purtat chiar si de cei care nu agreeaza nota. Parfumul este minimalist si mi se pare una dintre cele mai frumoase dintre  variantele noi. Desi mie imi place patchouli in parfumuri, in cazul de fata, nu stiu, dar parca a deturnat parfumul de pe fagasul lui initial, foarte stilat. Prima ora a parfumului este superba, ulterior, dupa ce se indulceste, nu mai imi place atat de mult, dar nu pot sa-mi fac pacate si sa spun ca parfumul nu este bun. Eu speram sa ramana aspru, auster si balsamic. Cred ca sunt intoxicata de dulcegariile contemporane.

Numele parfumului: Miss Dior Eau de Toilette  Originale
Casa: Christian Dior
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2011
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: galbanum
note de mijloc: iasomie
note finale: patchouli

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, dar neagresiv
Persistenta: longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 9/10


Un comentariu:

  1. Eu m-am indragostit de acest parfum de la prima pulverizare. Odata cu incalzirea vremii, tind mai mult spre parfumurile chypre sau verzi, asa ca nu este de mirare ca Miss Dior Eau de Toilette Originale a furat o particica din inima mea :). Am facut o promisiune fata de mine insami ca in curand va fi al meu, insa nu stiu de ce, am tot preferat sa achizitionez alte parfumuri pe care nu le-am testat in prealabil. Nu, nu regret ca le-am cumparat! Le ador si ma bucur nespus de mult ca sunt ale mele. Am avut intr-o zi o tentativa de a-l cumpara, dar din pacate, nu era pe stoc. Apoi am uitat de el. Acum mi-e dor de mirosul lui. Este in top 5 in lista mea de dorinte si curand va fi al meu!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.