Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 februarie 2014

Vanille Sauvage de Madagascar- La Maison de la Vanille


Am avut mari asteptari de la aceasta vanilie pentru ca recenziile acestui parfum il califica ca fiind divin si pentru ca se anunta a fi un parfum mai  putin dulce, dar nu a fost sa fie chiar asa. Inceputul este intr-adevar insolit. Este vorba de o combinatie de lavanda cu bergamota care dau un parfum rece, curat si limpede precum apa de izvor, lipsit de dulceata, unisex.
Are si o usoara nuanta sapunoasa. Dupa foarte putin timp, parfumul trece printr-un fel de hiatus care se prelungeste foarte mult , timp in care nu prea se mai simte nimic decat o vanilie foarte fragila cu o vaga amintire de bergamota. Nici vorba de coriandru sau muscata. Dupa ce sta asa, in amortire, in jur de o ora incepe sa se indulceasca, vanilia devenind tot mai pregnanta. Vanilia nu are nuanta tamaioasa asa cum promit notele, ci este una ambrata. E drept ca ea este usor fumigena, dar nu-mi miroase a tamaie deloc. Sfarseste dupa vreo 8 ore intr-o vanile dulce, banala si nenaturala. Dupa mine este cel mai nereusit parfum caci notele de mijloc sunt total compromise, au fost subdozate ceea ce a dus la o adevarata ruptura in evolutia parfumului.

Numele parfumului: Vanille Sauvage de Madagascar
Casa: La Maison de la Vanille
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, lavanda
note de mijloc: coriandru, geranium, labdanum
note finale: vanilie, santal, tamaie, vetiver

Aprecieri personale
Intensitate: destul de redusa, fara siaj
Persistenta: in jur de 8 ore
Flacon: vcilindric, inalt, vezi fotografia
Evaluare : 5/10


2 comentarii:

  1. Ti-am mai zis ca as fi avut curajul sa-l iau blind numai pe el daca as fi avut bani. Acum ca am vazut parerea ta despre el imi dau seama ca habar nu am de nimic in acest domeniu si mai am multe de invatat si foarte multe de testat. Ideal ar fi sa incep cu testatul. Iti vine sa crezi ca doar pentru ca imi plac vanilia si lavanda am crezut ca acest parfum este incredibil de rafinat si puteam sa pariez ca ar fi fost cea mai fericita achizitie blind?

    RăspundețiȘtergere

  2. Parfumul e superb primele minute, mai ales ca nu e dulce, e fin, rafinat, dar stai apoi o ora si nu simti aproape nimic, iar la sfarsit baga vanilie si dulceata. Finalul este aproape identic la toate. Cel mai mult mi-a placut vanilia de la Tropice. Nu stiu insa ce or fi bagat in ele ca tin atat de mult. Banuiesc ca au vanilina de sinteza caci nu poate dura o vanilie atat. E bunicel si cel care seamana cu Shalimar. Oricum nu am gasit vanilia vietii mele, ma asteptam sa fie mult mai diferite si nuantate, numai ca notele care ar trebui sa le deosebesca nu se prea simt in parfumuri. Nu sunt rele, dar nu merita sa le cumperi pe toate ci sa o alegi pe cea care ti se potriveste. Oricum nu ma simt in pierdere caci luand setul le-am probat pe toate. Altfel alegeam una, era si mai scumpa si poate o nimeream pe cea mai neizbutita.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.