Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 februarie 2014

Vanille Fleuri de Tahiti-La Maison de la Vanille



Vanille Fleuri aduce cu sine o noua calatorie olfactiva exotica, de aceasta data in Tahiti. Este cea mai discreta dintre vaniliile casei, cu un inceput usor fructat, in care abia se simte ylang-ylang-ul.
Pe parcurs cele doua note de baza, vanilia si ylan-ylang, ajung la un echilibru si la o coexistenta cat se poate de pasnica, fara rivalitati. Parfumul este cald, moale, dens si usor cremos. Imi pare sfios caci nu are nici intensitate prea mare, nici siaj, fiind mai degraba un parfum de intimitate. Este foarte liniar, stabil olfactiv, ceea ce l-ar putea recomanda pentru un parfum semnatura, desigur daca il placi. Altii ar putea sa-l gaseasca prea monoton.  Fara sa-l neg total, cred ma situez in a doua categorie. Marturisec ca m-as fi asteptat sa gasesc in el monoi de Tahiti, dar nu are. Nici alte asteptari promise de lista oficiala nu mi s-au implinit . Nu simt nici ambra, nici tamaie. Niste benzoin parca simt, totusi. Mie imi da o stare de somnolenta parfumul, ma simt ca un motan in carpe. Si torc...si torc...

Numele parfumului: Vanille Fleuri de Tahiti
Casa: La Maison de la Vanille
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2005
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: ambra, bergamota
note de mijloc: cedru, ylang ylang
note finale: vanilie, tamaie, boabe de tonka, benzoin

Aprecieri personale
Intensitate: mica, fara siaj
Persistenta: peste 12 ore
Flacon: cilindric, vezi fotografia
Evaluare : 7/10


2 comentarii:

  1. Abia astept recenzia ta la vanilia de Madagascar. Trebuie sa-ti marturisesc ca nu am testat pana acum nimic de la aceasta casa, dar daca as fi avut colectia celor 5 vanilii as fi inceput cu Vanille Sauvage de Madagascar. Poate si tu ai asteptari mai mari de la el fata de celelalte 4 si asta a fost motivul pentru care l-ai si lasat la sfarsit. Sa fie oare acesta cel mai rafinat dintre cele 5? Sincer iti spun ca nu il am in lista de dorinte dar imi place vanilia si imi place si nota de lavanda, iar daca as fi avut bani l-as fi luat blind fara sa stau prea mult pe ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am luat la intamplare, Amira. Si mie imi place vanilia, dar m-am cam umplut de vanilii. Nu este niciunul prost din ce am probat pana acum de la Maison de Vanille, sunt parfumuri extrem de longevive. Vanilia asta de Tahiti am pus-o pe incheietura la ora 8. Acum e 10 seara, deci au trecut 14 ore si se simte inca foarte bine. Chestia este ca sunt cam asemanatoare intre ele, variatiuni pe aceeasi tema. Ca a venit vorba de vanilia de Madagascar, are si Kenzo un parfum pe tema asta. E o vanilie insolita care nu seamana cu restul si, asta e important pentru mine, nu este nici foarte dulce.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.