Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 februarie 2014

Stella-Stella McCartney


Stella e un parfum minimalist, dedicat in totalitate trandafirului.
Este un trandafir usor citric la inceput, ulterior infrumusetat de bujor. Este extrem de bland, catifelat, sfios si fragil. Parca ti-e frica si sa-l mirosi caci s-ar putea sa ramana fara petale. Mie imi pare si foarte melancolic. Nu este rau parfumul, dar mi-ar fi placut sa fie ceva mai intens si, mai ales, mai longeviv caci nu tine nici 2 ore si este EDP. Mi se pare urias pretul la care se vinde caci nu este opera de arta. L-as purta de l-as primi cadou, altfel nu ma tenteaza sa-l cumpar.

Numele parfumului: Stella
Casa: Stella McCartney
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2003
Creator: Jacques Cavallier
Gen: feminin
Descriere oficiala: citrice, trandafir, bujor, ambra

Aprecieri personale
Intensitate: destul de modesta
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10


2 comentarii:

  1. Despre Portrait of a lady ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am probat o singura data in Madison, dar nu am avut esantion pentru el ca sa-l pot aprofunda cat de cat. Atunci am ramas cu o impresie buna, dar nu-mi cere detalii caci nu le am. Nu pot sa spun daca mi-l doresc sau nu, trebuie sa-l mai testez. Ce pot sa-ti spun este ca atunci, in acel moment, mi-a placut mai mult Musc Ravageur pe care l-am si cumparat. Azi nu mai sunt atat de incantata de el desi este un parfum bun. Am eu unele incompatibilitati cu el, imi pare, printre altele, excesiv de dulce.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.