Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 februarie 2014

Pink Sugar-Aquolina




Marturisesc ca am avut o curiozitate fata de acest parfum, caci cu el brandul anonim Aquolina a facut vanzari uriase, parfumul fiind adulat de pustimea contemporana.
Desigur ca nu ma asteptam la o opera de arta, dar un site care face critica de parfum si care este foarte exigent de obicei, dand 0 stele unor parfumuri purtabile, i-a acordat 3 stele. Banuind ca nu i le-a dat degeaba, am devenit curioasa. Rareori am vazut o porcarie mai mare, este absolut dezgustator. Ai zice ca este un produs de garaj facut undeva in Ferentari.  Parfumul are o supradoza de ethyl maltol, o substanta de sinteza care vrea sa redea mirosul de zahar caramel, dar da o dulcegarie care nu are mare legatura cu realitatea. Am cumparat si eu o doza de 10 grame din acest produs si il cunosc in stare pura, neamestecat cu nimic. In afara de ethyl maltol nu mai este mare lucru. In deschidere se simte un strop de bergamota si unul de zmeura, desigur si ele tot sintetice. Ceva mai tarziu e o urma de frunza de smochin si de lemn dulce. Parfumul este dulce ( un dulce nesanatos si artificial, din ala de zaharina), prafos si uscat. Cred ca in desert, sub un soare arzator, m-as simti mai confortabil decat purtand acest parfum. Vanilia este niste cumarina.  Exista si o soapta florala, dar nu-mi seamana cu lacramioara. Nu stiu, dar oricat ai fi de tanar, fara bani si cu simtul olfactiv neexersat, nu este de cumparat acest parfum. Sunt parfumuri mai ieftine si dragalase la Avon,  Yves Rocher,  Oriflame, care costa mult mai ieftin. Nu pot folosi termenul de gurmand pentru acest parfum  caci  nu este. Nu-mi excita papilele gustative de niciun fel si sunt, totusi, o persoana care adora dulciurile.

Numele parfumului: Pink Sugar
Casa: Aquolina
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2004
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala, frunza de smochin, zmeura, bergamota
note de mijloc: fructe de padure, lacramioara, vata de zahar, lemn dulce
note finale: mosc, vanilie, caramel

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 0/10



2 comentarii:

  1. Of Doamne, n-am mirosit niciodata ceva mai gretos! Sa ma ierte cele carora le place, dar mie mi-a provocat aproape senzatia de voma. M-a pus naiba sa-l iau cadou unei prietene careia ii plac esentele gurmande (bineinteles, ea a fost incantata si a pulverizat vreo 4 pufuri pana sa apuce sa-mi vada grimasele), asta la masa festiva de ziua ei... N-am mai mancat nimic, dar se pare ca nu numai eu am avut reactia asta, au mai fost vreo 3 persoane care s-au dus suspect de oportun pe balcon sa fumeze, la -10 grade... Oribil. L-as interzice la vanzare, daca as putea. Dulce-sintetic, absolut lipsit de orice rafinament, scarbos. Iarta-mi duritatea limbajului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buturuga mica rastoarna carul mare. A avut un succes nebun la pustime, iar brandul (absolut anonim) s-a imbogatit. Cumarina, vanilina si etylmaltol cam asta poate sa aiba in el. Nu cred ca substanta parfumanta din el costa mai mult de 2 euro, dar a dat lovitura. Era ieftin, era dulce...La 14-16 ani, bani multi nu poti sa ai, iar experienta olfactiva este... cata este.Eu chiar inteleg o fetita care isi da cu parfumul asta, tot e mai bine decat sa puna pe ea un flacon de Fracas sau de Habanita. Dar, daca ai peste 2o de ani, nu prea se mai potriveste. Fiecare varsta cu parfumurile ei.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.