Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 februarie 2014

Fragonard-Fragonard




Nu stiu ce sa inteleg din numele parfumului care se indentifica cu numele brandului. As intelege ca este un parfum emblematic si asta ar fi grav caci seamana enorm de bine cu Anais-Anais de la Cacharel, parfum pe care eu il detest . Eu sunt o persoana destul de indulgenta si am pe lista neagra a detestabilelor doar 3 parfumuri.
Asemanarea lui cu Fidji, pe care o invoca unii, nu are nicio cea mai mica sustinere. Parfumul este un floral groaznic de opulent si de strident. Incepe cu citrice si note verzi. Pur si simplu mi-a paralizat nasul si nu pot sa simt nicio floare. Daca nu as fi vazut lista de note, as fi zis ca are lacramioare in principal. Este si destul de dulce, fapt care-i da si mai mare stridenta. Nu imi place absolut deloc, este brusc si frust, lipsit de finete si croit dupa gusturi olfactive demult apuse. Nu-l pot asocia decat cu o menajera aratoasa, apilpisita si titirita, iesita la plimbare prin targ  in duminica ei libera. Poate mergea in anii 70’-80’ ai secolului trecut, azi este de-a dreptul anacronic. Poate de Halloween ar mai putea fi purtat, asortat cu un costum de terorist inarmat cu o arma letala. Ma intreb cum o fi varianta EDP caci ceea ce am mirosit eu este EDT.

Numele parfumului: Fragonard
Casa: Fragonard
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf:bergamota, mandarina, petitgrain, galbanum
Note de mijloc: crin, caprifoi, iasomie, zambila
note finale:note lemnoase, ambra, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: foarte opulent
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi imaginea
Evaluare : 4/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.