Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 februarie 2014

Sf. Valentin



Concursul de Sf. Valentin a fost castigat de Amira, care are cele mai multe si consistente postari pe blog. El consta din 5 decanturi de 1 ml, la care o sa mai adaug un bonus surpriza. O rog pe Amira sa-si aleaga in loc de Ambre Gris, parfum pe care il cunoaste si il are in garderoba, un alt parfum din lista mea de esantioane. 

1.     Cinema- Yves Saint Laurent
2.     Belle d’Opium- Yves Saint Laurent
3.     Alien Sunessence Edition Saphir-Thierry Mugler
4.     Ambre Gris- Balmain
5.     Ligea La Sirena-Carthusia

5 comentarii:

  1. La multi ani, Hertha! Sanatate, fericire si iubire! Toate visele tale sa devina realitate si toate dorintele tale parfumate sa se implineasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani ! Multa sanatate , iubire si liniste sufleteasca !
    Felicitari Amira :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult. E o zi cu cadouri parfumate. Tocmai mi-a sosit o comanda cu 5 vanilii de la My Fragrance si mai astept tot azi inca doua parfumuri. De mintea mea, as face si o iesire in targ caci mi-a ramas inima la o Aqua Allegoria si trebuie sa prapadesc pliculetul primit in dar de la sot:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca nu le-am probat ca-s plina de Fragonard pe toate incheieturile, sa speram ca m-oi intelege macar partial cu ele. Vedem. Amira, te rog sa-mi trimiti un email ca sa putem pune la cale o intalnire in viitorul apropiat, dar nu voi putea mai devreme de 21-22 februarie caci in 18-20 am de sustinut un concurs. Ai adresa mea de email la esantioane, in josul paginii.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.