Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 ianuarie 2014

Vanilla Bean


Azi am luat o semiplasa. Am cumparat o pasta de pastai de vanilie si m-am bucurat degeaba. Speram ca este un macerat pe baza de alcool care ar putea fi folosit in parfumerie. Din pacate, este o chestie strict de uz alimentar caci are zahar in ea. Am incercat sa citesc eticheta, dar, cu ochelari pe nas, mi-a fost imposibil caci avea niste litere foarte mici. Eu nici nu stiu de ce mai pun etichete pe produse daca tot nu pot fi citite. Cred ca o sa-mi pun o lupa in geanta. Spun semiplasa caci produsul este altfel delicios pentru prajituri , inghetate. Chiar vi-l recomand daca vreti o aroma de vanilie adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.