Pagini

Faceți căutări pe acest blog

30 ianuarie 2014

Tasmeem Women-Rasasi


Nu prea sunt familiarizata cu parfumeria araba, nici cu cea traditionala, nici cu cea moderna. Tasmeem este un parfum foarte ieftin, costa 54 lei/ 100 de ml. Habar nu am in ce categorie de pret ar intra acest parfum dupa criteriile de evaluare arabe, dar banuiesc ca  e pentru cei cu buzunarul stramt.
E un parfum modern, dar care nu prea seamana cu cele europene din aceeasi categorie de pret  caci pare a avea si oarece substante naturale, nu doar produse de sinteza. Mie imi pare foarte tare si lipsit de rafinament, brusc, necizelat. Incepe cu un verde agresiv. Langa el ar trebui sa fie niste citrice, dar eu nu le simt. In cateva clipe devine un floral dulceag in care predomina gardenia si trandafirul. Nu stiu, dar parca sunt varate amandoua intr-o punga groasa de plastic, au miros statut si cam vulgar, lipsit de nobletea florilor reale. Imi aduce aminte de parfumurile ieftine rusesti din vremea comunismului care miroseau de-ti mutau carma.  Mirosul este liniar, lipsit si de gratie si de feminitate, are ceva grobian. Nu e arta in acest amestec, pare a fi un produs artizanal de bazar. Desigur ca nu l-as cumpara.

Numele parfumului: Tasmeem Women
Casa: Rasasi
Concentratie: EDP
An de aparitie: 
Creator: 
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: note verzi, mandarina
note de mijloc: iasomie, gardenie, trandafir, iris
note finale: muschi de stejar, mosc, styrax

Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent, ulterior de intensitate medie
Persistenta: 2-3 ore
Flacon: inalt, cilindric, din cristal transparent

Evaluare : 4/10

3 comentarii:

  1. Am avut ocazia sa miros pana acum 3 dintre parfumurile Rasasi si nu mi-au placut deloc. Opulente la inceput si foarte sintetice ca miros. Am simtit numai note aspre de mosc si trandafir in ele. Un mare NU din partea mea pentru acest brand pe care l-am vazut pe fragrantica incadrat in categoria celor de nisa. Din punctul meu de vedere nu merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am impresia ca Rasasi are o linie mainstream si alta care cuprinde parfumuri concentrate care, judecand dupa ambalaje, par mai de soi si tipic orientale. Aoro aduce ultimele jafuri, din seria parfumurilor asa-zis occidentale. Trebuie incercate si concentratele, poate ni se va schimba parerea. Tasmeem are si un ambalaj de 2 lei, o sticla banala cu o eticheta de hartie de cea mai proasta calitate. Cum este pretul este si continutul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din ce am mai citit si eu pe la altii, ar fi cateva care s-au bucurat de apreciere: Bushra, Abeer, Busaina, dar nu am unde sa le probez si, ca sa fiu sincera, am alte curiozitati de expolorare mult mai stresante decat casa Rasasi. Candva, poate, le va veni randul, nu stiu.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.