Pagini

Faceți căutări pe acest blog

25 ianuarie 2014

Poate va intereseaza....



Hypnotic Poison Extrait de Parfum  Dior for women
Il puteti gasi contra 460 lei/50 ml pe Fashionup. E o raritate in Romania, desi au trecut 2 ani de cand a aparut. Nu l-am testat nici eu, dar are recenzii bunicele. Au si 5 zile de reducere cu 20 de lei la orice produs cumparat, deci ar fi 440 lei.

Totodata, a aparut mult asteptatul Hypnotic Poison in varianta EDP. L-am probat ieri in Sephora de pe Bulevardul Magheru.

2 comentarii:

  1. Oau!!! Cum e Hypnotic EDP? Ne povestesti???

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa-i fac o recenzie, n-am putut pana acum ca nu am avut doua maini libere:) Vreau sa-l testez in paralel cu EDT.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.