Pagini

Faceți căutări pe acest blog

27 ianuarie 2014

Omnia-Bvulgari





L-am probat pe vremuri, dar nu mi-a spus nimic, n-am ramas cu nicio amintire olfactiva. Totusi, de un an ma obsedeaza parfumul asta, asa ca mi-am cumparat un esantion. De ce voiam sa-l probez? Pentru ca e facut de Alberto Morillas si pentru ca are cele mai incitante note din lume.
Notele oficiale contin insa un el de pleonasm olfactiv caci chai masala contine ghimbir, scortisoara, cuisoare, piper, caradamom deci daca e trecut el in note, nu mai trebuiau trecute condimentele. Cand testez un parfum, un mililitru imi ajunge pentru 2-3 testari. De data asta am folosit intreg esantionul in dorinta de a intelege macar ceva din parfum. M-a apucat chiar panica, am crezut ca am devenit anosmica peste noapte. Dup ace l-am pulverizat pe mana si n-am simtit aproape nimic, am impregnat o bulina de bumbac, dar rezultatul a fost cam acelasi. In final, am desertat tot ce a mai ramas pe maneca pooloverului. Aici rezultatele au fost ceva mai bune. Debutul, desi fragil, este frumusel, destul de subtil, o combinatie de ghimbir cu mandarina. Este neasteptat de transparent, luminos, mai degraba rece decat cald, asa ca nu l-am perceput in niciun caz ca pe un parfum de iarna, asa cum citisem in recenzii. Am simtit apoi un vag miros de chai masala dupa care mi s-a pus o pata pe creier in zona responsabila cu olfactia, nu am mai simtit absolut nimic. Chestia s-a intamplat dupa vreo 20 de minute, drept pentru care am zis ca o fi continand un fals esantionul meu. Oricat mi-am mirosit mana nu am mai reusit sa deslusesc nimic. Pe maneca pooloverului a fost mai pregnant mirosul de cardamom verde, dar parfumul mi-a parut in continuare foarte fresh si unisex. Chiar nu stiu de ce a fost declarat feminin. Pare mai degraba un parfum aromatic facut din ierburi decat unul condimentat.  Nu-l gasesc a fi un parfum cald de vreme rece, dimpotriva. Banuiesc ca la caldura si-ar da si mai bine drumul la miros. Ciocolata am tot asteptat-o , dar nu a venit. Chiar nu stiu ce sa zic. E clar ca e un parfum de piele, fara intensitate si fara siaj, dar e mult prea fragil pentru o apa de parfum. O fi pentru femei timide. Pentru mine ramane un ceai reconfortant, nimic mai mult.

Numele parfumului: Omnia
Casa: Bvlgari
Concentratie: 
An de aparitie: 2003
Creator:  Alberto Morillas







Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: ghimbir, mandarina, sofran, piper, cardamom
note de mijloc: nucsoara, cuisoare, scortisoara, migdale, lotus
note finale: lemn de santal, boabe de tonja, ciocolata alba, guaiac, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate: foarte fragil, fara siaj
Persistenta: pe piele maxim o ora, pe imbracaminte mult mai mult
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 5/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.