Pagini

Faceți căutări pe acest blog

31 ianuarie 2014

Nelinisti existentiale


Explorarea lumii parfumului devine din ce in ce mai dificila caci, an de an, sunt tot mai multe lansari. Numai anul 2013 a adus peste 1400 de parfumuri noi, dintre care aproape 400 sunt parfumuri de nisa. Ceea ce reusim sa testam noi reprezinta o picatura dintr-un ocean, chestie destul de frustranta caci, pe an ce trece, necunoscutul devine tot mai mare in ciuda efortului nostru, nu foarte ieftin, de a-l explora. Eu nu prea mai achizitionez parfumuri caci am mult prea multe si mi-e greu sa-mi impart iubirea, ba chiar imi neglijez parfumuri dragi, dar raman curioasa la spectacolul olfactiv al acestui secol. Imi pare, totusi, o lume plina de mreje si de pericole in care trebuie sa inveti sa fii cumpatat, altfel te apuca o febra a cumpararii nefireasca. Cat parfum putem folosi pe zi? Sa spunem ca 1 ml ca sa fie usor de calculat. Deci, intr-un an am utiliza maxim 4 flacoane de 100 ml sau 13 flacoane de 30 de ml. Ce concluzie pot sa trag de aici? Aceea ca, cumparand mai mult de 13 flacoane de 30 de ml pe an (eu am renuntat de vreo 8 ani a mai cumpara flacoane mari), se aduna un stoc excedentar. Mi-e frica sa calculez cat parfum am in casa si cati ani mai trebuie sa traiesc ca sa il consum pe tot, dar sunt sigura ca ar trebui sa ajung la o varsta matusalemica.

2 comentarii:

  1. Draga Hertha, eu am inceput sa adun ca o furnicuta decanturi din parfumurile care imi plac si nu am reusit sa mi le cumpar la cantitate mai mare. Avantajul e ca 10-12 ml ii consum mai usor, dar imi lipseste placerea de a le admira flacoanele originale... Acum, desi am decant din el, vreau o sticla din Pentachords White a lui Tauer. E divin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e cam frustrant sa nu ai flaconul original. Parca isi pierde din personalitate parfumul. Eu nu am cumparat niciun decant tocmai din acest motiv. De curand mi-am luat un Midnight Rain/La Prairie in varianta 7,5ml x 3, era varianta cea mai mica, dar a costat aproape cat flaconul de 50 ml. A fost o diferenta de 25 de lei, dar flaconul miniatural arata superb si este atat de usor de carat in geanta...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.