Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 ianuarie 2014

Magazine online de parfumuri


Imi place ca a aparut un magazin online care-l concureaza pe Aoro. Se numeste Crisalis. Are si o oferta bunicica si, de multe ori, preturi sub Aoro. Sunt prezente in magazin si cateva branduri de nisa: Comme de Garcons, Montale, The Different Company, Serge Lutens, Balmain. Parfumurile de nisa, e drept, sunt cu comanda si astepti pentru ele 6-8 zile. Am comandat la ei un parfum, era dintre cele cu asteptare, dar s-au tinut de cuvant, l-au adus exact cand au promis. Nu pot decat sa ma bucur si sa sper ca preturile vor ajunge la normalitate si in tara asta si nu va ma trebui sa comandam in exterior si sa asteptam la nesfarsit un parfum. Daca vor vinde si esantioane, deocamdata nu au, sunt pe calea cea buna.

4 comentarii:

  1. Zici ca sunt ok cei de la Crisalis? Ii urmaresc si eu din cand in cand. De ceva timp am vazut un Serge Lutens - Ambre Sultan, primul pe lista mea de dorinte, trebuie sa il am ca numai la el imi sta momentan gandul. Astept saptamana viitoare sa imi vina Lady Vengeance si peste 3 saptamani Petit Fracas. Daca totul merge conform planului pe la sfarsitul lunii o sa fac si eu prima mea comanda pe Crisalis si poate de martisor o sa-l am si pe Ambre Sultan ca tare mi-l doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Au cele mai bune preturi din Romania la Serge Lutens, dar tre sa astepti vreo 10 zile. Am luat si eu Santal Majuscule. Nu il aveau pe stoc, dar am lasat adresa de email sa ma anunte cand pot face rost de el. M-au anuntat si am asteptat dupa el ca nu aveam incotro. E singurul magazin din Romania care a vandut Santal Majuscule.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cumparat un sampon, un fixativ, ser cosmetic ,o pudra si un rimel.
    Coletul a ajuns in 8 zile, m-au sunat intre timp de 2 ori sa imi confirme stocul produselor si expedierea,
    Ma declar clienta multumita si mai am o lista cu ceva dorinte de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, dureaza cam mult, dar au preturi bunicele si o oferta mai bogata.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.