Pagini

Faceți căutări pe acest blog

4 decembrie 2013

Dolce Vita-Christian Dior





Eau de Dolce Vita mi se pare un parfum placut si reusit, l-as cumpara, dar nu am de unde.
Dolce Vita, in varianta actuala, nu prea. Sincer, nici nu-mi mai amintesc vechea varianta, dar parca era mai reusita. Are un crin infiorator de dulce in deschidere (confiat este putin spus), dens, amestecat cu  o piersica urata si presarat cu niste vanilie de o calitate indoielnica. Pentru mine parfumul inseamna gratie, balsam, poezie. Aici gasesc un burduf cu mirosuri de-a dreptul grobiene. Pe langa ca nu are aer , este foarte lenes si sarac olfactiv desi are multe ingrediente.  Ideea de a adauga si scortisoara si cocos si heliotrop, care nu-mi par a fi in sinergie, este falimentara. Parfumul ramane ferm, neschimbat ore in sir. Mi se pare un parfum pentru doamne grase care nu rateaza nici nunti, nici botezuri, ba chiar se dau in vant dupa ele caci sunt prilejuri bune de a-si expune farmecele. Nu e visul meu de parfum, nu-mi creeaza nicio stare speciala. Poezie 0. De ar fi toate parfumurile asa, m-as lasa de ele si m-as apuca de facut tocanite (ca miros mai bine).

Numele parfumului: Dolce Vita
Casa: Christian Dior
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1994
Creator: Pierre Bourdon, Maurice Roger
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: crin, piersica, grapefruit, bergamota, trandafir, cardamom
note de mijloc: caisa, magnolie, scortisoara, heliotrop, lemn de trandafir,
note finale: santal, cocos, vanile, cedru

Aprecieri personale
Intensitate: foarte opulent, cu siaj mediu
Persistenta: in jur de 5-6 ore
Flacon: sferic, din cristal transparent, cu fatete rotunde, buson auriu
Evaluare : 3/10


2 comentarii:

  1. Pe Eau de Dolce Vita l-am vazut pe eparfum 100ml tester aproape 400lei.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am vazut si eu de curand undeva (poate tot acolo), chiar m-am intrebat daca il au de-adevaratelea caci nu se mai gaseste nicaieri.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.