Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 iunie 2013

Sapun cu iz de Mediterana



Azi nu am fost atat de creativa cum as fi vrut, dar tot mi-am facut trei sapunuri. Voiam un sapun fresh, de vara, cu aer de Mediterana. Desi imi place mult mai mult sa fac sapun la rece, pentru ca voiam sa evit cantitatile mari (am in casa zeci de sapunuri), am folosit o baza de sapun de la Mayam pe care am personalizat-o. Sapunul este parfumat cu uleiuri esentiale de portocala dulce, lamaie, citronella si busuioc, precum si cu pulbere de portocala si de busuioc, care au avut si rolul de pigmenti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.