Pagini

Faceți căutări pe acest blog

11 aprilie 2013

Truly-MariaLux



Dintre cele trei parfumuri ale casei  MariaLux, toate create de Allesandro Gualtieri, Truly este singurul pe care l-am probat. Este un parfum al iubirii si vrea sa descrie olfactiv consecinta ei : starea de fericire. Trebuie sa spun ca imi pare foarte original, e un parfum pe care nu prea ai cu ce sa-l compari.
Este un floral luxuriant, opulent, foarte dens, cremos, dulce-acrisor. E greu de spus care este compozitia lui caci in lista oficiala figureaza doar florile albe. Mirosul plin, patrunzator imi aduce aminte de crinul alb, dar parca simt si narcisa alba. Probabil ca mai are iris si mosc. Parfumul este foarte liniar, cu un siaj remarcabil si cu o longevitate foarte buna. E interesant ca are si forta si delicatete si, in ciuda opulentei, are o doza de puritate. Parfumul ca si flaconul lui are un aer retro. Imi pare un parfum de seara, eventual si de zi intr-un anotimp rece. Imi pare un parfum pentru femei mature, cu multa personalitate, sigure pe ele si, intr-adevar, fericite. Nu stiu, dar il vad un parfum de brunete.

Numele parfumului: Truly
Casa: MariaLux
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator: Alessandro Gualtieri

Gen: feminin
Descriere oficiala: flori albe
Aprecieri personale
Intensitate: opulent, cu siaj de exceptie
Persistenta: longeviv, in jur de 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.