Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 februarie 2013

Vicolo Fiori- Etro



Initial, pe blotter, mi-a placut parfumul, ba chiar am vrut sa-l si cumpar. Azi am reusit sa obtin un esantion (EDT) si sa-l probez pe indelete. Incepe cu o mandarina dulce, care dispare foarte repede si este inlocuita cu un miros floral-fructat, moale, cremos, aerisit, usor acvatic, curat.
Marturisesc ca nu am reusit sa identific vreo floare sau vreun fruct cu exceptia piersicii. Din notele de baza este usor recognoscibil moscul, el fiind  "vinovat" de aceasta compozitie foarte cremoasa. Parfumul este destul de discret si n-as zice ca are siaj. Anotimpul lui ar fi primavara. Nu este rau, eun parfum agreabil, dar am incetat sa mi-l mai doresc. Am probat in magazin si varianta EDP si mi se pare mult mai reusita caci in EDT toate mirosurile sunt diluate si acoperite de mosc, care este extrem de invaziv. La varianta EDP se simte bine si santalul, la EDT nu-l prea simt.

Numele parfumului: Vicolo Fiori
Casa: Etro
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1996
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarinta, clopotei
note de fond: lotus, nufar, ciclame, macese, ylang-ylang, piersica alba, pepene
note finale: moesc, iris, vanilie, ambra, santal

Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret, cu siaj redus
Persistenta: in jur de 4-5 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 7,50/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.